- Meddelanden
- 1 120
- Mottagna reaktioner
- 346
- Poäng
- 517
Vad har du för förutsättningar? Anmärkningar? Inkomst? Uc?Har sökt på alla ställen och fått avslag jag fattar inte grejen, kan någon här hjälpa mig med tips
- Meddelanden
- 62
- Mottagna reaktioner
- 18
- Poäng
- 62
Lite svårt när vi inte vet förutsättningarna. Inkomst, anmärkningar, skulder idag, skuldsaldo hos KFM osv...
Inga anmärkningar, 32k innan varierar till 30k ibland, har en del skulder runt 150k hos olikaVad har du för förutsättningar? Anmärkningar? Inkomst? Uc?
Inget hos kfm
- Meddelanden
- 62
- Mottagna reaktioner
- 18
- Poäng
- 62
Om du kollar i din digitala brevlåda på den senaste upplysningen som togs så kan du se hur många kreditupplysningar som registrerats senaste 12 månaderna. Gäller UC och Dun & Bradstreet.Ja tror det
53 står detOm du kollar i din digitala brevlåda på den senaste upplysningen som togs så kan du se hur många kreditupplysningar som registrerats senaste 12 månaderna. Gäller UC och Dun & Bradstreet.
- Meddelanden
- 1 310
- Mottagna reaktioner
- 601
- Poäng
- 637
Det är 4.4 förfrågningar varje månad i 1 år.. Du får vänta ut dessa. Dom är synliga 1 år från att du gör en ansökan.53 står det
Du bör inte ha mer än 5 för ansöka men helst 0 och 1-2 är ju ändå ok.
Det enda jag får nu är banky men tror inte jag får igenom den med en borgenärenDet är 4.4 förfrågningar varje månad i 1 år.. Du får vänta ut dessa. Dom är synliga 1 år från att du gör en ansökan.
Du bör inte ha mer än 5 för ansöka men helst 0 och 1-2 är ju ändå ok.
Spelberoende?Har sökt på alla ställen och fått avslag jag fattar inte grejen, kan någon här hjälpa mig med tips
Hög stod detVad är dina förutsättningar på Creditsafe och Bisnode?
Innan ja men inte längreSpelberoende?
- Meddelanden
- 640
- Mottagna reaktioner
- 251
- Poäng
- 447
Med 54 ansökningar kommer du inte få ett dugg. Du måste vänta ett år tills don är borta
När spela du senast? Känner igen mig själv hur jag agerade när jag va djupt i skiten, man söker lån ÖVERALLT för att kunna lösa skiten men man gräver sig bara djupare.Innan ja men inte längre
- Meddelanden
- 347
- Mottagna reaktioner
- 259
- Poäng
- 437
Vet hur det känns. I panik söker och söker man lån men det blir avslag och till slut sitter man där med många förfrågningar. Som tidigare sagts så måste du vänta till förfrågningarna har minskat tills du kan söka igen. Det ska helst vara max 5 st som någon skrev, för att du ska kunna få ett vettigt lån
Måste ju finnas något sätt och kunna lösa detta tänker man liksomVet hur det känns. I panik söker och söker man lån men det blir avslag och till slut sitter man där med många förfrågningar. Som tidigare sagts så måste du vänta till förfrågningarna har minskat tills du kan söka igen. Det ska helst vara max 5 st som någon skrev, för att du ska kunna få ett vettigt lån
- Meddelanden
- 120
- Mottagna reaktioner
- 19
- Poäng
- 71
Jag hade mycket bättre kreditupplysning än dig. Hade ca 17 förfrågningar. Inkomst innan skatt var ofta 42000kr fast anställning och ville samla lån för ca 300k och det var omöjligt utan medsökande. Fick tillslut 160k av plus1 med lösenkrav. Klarna kunde de inte lösa åt mig så behövde skicka bevis jag betalat till dom.
- Meddelanden
- 640
- Mottagna reaktioner
- 251
- Poäng
- 447
Vad är så desperat med att lösa det nu?Måste ju finnas något sätt och kunna lösa detta tänker man liksom
- Meddelanden
- 2 274
- Mottagna reaktioner
- 752
- Poäng
- 737
Ledsen kompis om jag låter dryg men du har svaret i början.
Du söker typ ”allt” vilket då innebär en hel del UC.
Du nämnde väl 53 stycken förfrågningar? Nog aldrig hört talas om någon som har så många.
Skulle säga att du behöver vänta ut tills du har 20 förfrågningar i bästa fall om du typ inte har en bra inkomst (500 000/året och uppåt).
Har du något av värde? Vilken summa är det vi talar om och så vidare?
Hoppas att det löser sig.
Du söker typ ”allt” vilket då innebär en hel del UC.
Du nämnde väl 53 stycken förfrågningar? Nog aldrig hört talas om någon som har så många.
Skulle säga att du behöver vänta ut tills du har 20 förfrågningar i bästa fall om du typ inte har en bra inkomst (500 000/året och uppåt).
Har du något av värde? Vilken summa är det vi talar om och så vidare?
Hoppas att det löser sig.
- Meddelanden
- 1 482
- Mottagna reaktioner
- 777
- Poäng
- 677
Nepp, inte med den mängden upplysningar.Måste ju finnas något sätt och kunna lösa detta tänker man liksom
- Meddelanden
- 1
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
Har också exakt 53 🤷53 står det
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.