• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Får inga bud via låneförmedlare

R

Rebeckawid

Gäst
Poäng: 0
Hej

jag får inga bud och jag blir tokig. Finns det någon man kan vända sig till som garanterat kan hjälpa mig för jag tycker detta är märkligt

inkomst 2019: 130,000
Inkomst 2020: 291,000
Ff: 8
Risk: 8-9%
lån och krediter: 150,000
Ålder 20 fastanställd inga anmärkningar

jag behöver vända mig direkt till någon så snälla hjälp mig då jag vill samla allt. 0 bud hos Zmarta idag och vill helst inte höra att jag borde vänta utan helt enkelt vilka ni är övertygade om skulle lösa detta

tack!!!! Mvh Rebecka
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
911
Poäng
817
Hej

jag får inga bud och jag blir tokig. Finns det någon man kan vända sig till som garanterat kan hjälpa mig för jag tycker detta är märkligt

inkomst 2019: 130,000
Inkomst 2020: 291,000
Ff: 8
Risk: 8-9%
lån och krediter: 150,000
Ålder 20 fastanställd inga anmärkningar

jag behöver vända mig direkt till någon så snälla hjälp mig då jag vill samla allt. 0 bud hos Zmarta idag och vill helst inte höra att jag borde vänta utan helt enkelt vilka ni är övertygade om skulle lösa detta

tack!!!! Mvh Rebecka
Eftersom du inte får några bud så är det ju igen som kan säga att dem är övertygade om att du får någonstans då bankerna är med på förmedlare.
Ringa collector och rembember och prata med dem är mitt tips och kolla vad som behövs för att få låna där
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 609
Mottagna reaktioner
1 757
Poäng
1 217
Hur hög belåningsgrad har du på ditt kreditkort? Vänta ut förfrågningar kan hjälpa. Din ålder kan sätta käppar i hjulet med, vet många har 21 år som lägsta ålder.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp