• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Får jag en anmärkning och skuldsaldo nu?

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 521
Mottagna reaktioner
12 899
Poäng
9 787
Okej, nej skulden tycker jag inte alls är fel. Men tycker de är fel att jag inte fick en chans att betala den direkt till dem nu på senare tid utan att blanda in kfm. Men det tycker jag såklart utifrån att de känns för jäkla surt att jag har ett par dagar kvar till sista anmärkningen försvinner och jag har som mål att aldrig mer ha något med kfm att göra.

Bra inställning.
Egentligen räcker infon i utslaget. Det står det genast ska betalas typ
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sesamfrö

Aktiv medlem
Poäng: 36
Blev medlem
10 April 2022
Meddelanden
20
Mottagna reaktioner
11
Poäng
36
Nu har jag betalat och pratat med kfm. Eftersom jag hade fram till den 24/4 på mig att betala men det är betalt så kommer de inte att synas då de är lagt under sekretess. Ingen ny anmärkning heller. Dock skuldsaldot fick jag inget svar om för hon kunde inte svara vad UC kommer att visa. Så nu har jag iallafall gjort rätt ifrån mig och hoppas av hela mitt hjärta att det nu är löst. Tack till er två som svarat mig.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 521
Mottagna reaktioner
12 899
Poäng
9 787
Nu har jag betalat och pratat med kfm. Eftersom jag hade fram till den 24/4 på mig att betala men det är betalt så kommer de inte att synas då de är lagt under sekretess. Ingen ny anmärkning heller. Dock skuldsaldot fick jag inget svar om för hon kunde inte svara vad UC kommer att visa. Så nu har jag iallafall gjort rätt ifrån mig och hoppas av hela mitt hjärta att det nu är löst. Tack till er två som svarat mig.

Kan ju vara bra att kfm inte har koll på vad uc tänker visa och inte. Det är det uc som svarar på
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp