Lånforum.se rekommenderar
1. Sambla - Perfekt för samlingslån (tips)
2. Advisa - Jämför 32 kreditgivare
3. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
4. Lendo - Bra komplement vid samlingslån
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Fått beviljat av SEB via Lendo

Diskussion i 'Större lån' startad av fundering, 14 mars 2019.

1. fundering

fundering Aktiv medlem - Trofépoäng: 6

Mottagna gillanden:
    4
    Trofépoäng:
    6
    Om man nu skulle få hem ett papper där de ber en fylla i skulder som ska lösas, hur stor är sannolikheten att de nekar på grund krediter utanför UC? Har idag credway, glase och betalkoll utanför UC...

2. biggen

biggen Kunnig medlem - Trofépoäng: 197

Mottagna gillanden:
    75
    Trofépoäng:
    197
    I skuldbrevet kommer du få välja om du vill lösen lånen själv eller om dom skall göra det åt dig. Så var det iaf för mig och om jag inte minns fel rekommenderad dom att jag gjorde det själv då processen var snabbare. Nu när jag tänker på det hade jag nog inget lösenkrav utan bara valt det i ansökan via lendo.

fundering gillar detta.
  3. fundering

fundering Aktiv medlem - Trofépoäng: 6

Mottagna gillanden:
    4
    Trofépoäng:
    6
    Tack för svar och nu kommer lite ”för info”:
    Valde SEB igår vid 10 på förmiddagen, fick skuldebrevet med posten idag och mycket riktigt fanns där ett papper för att fylla i sina befintliga lån och kredit som man önskade lösa men även en lapp med information att man även har möjlighet att lösa skulderna på egen hand om man så önskar. Så slutet gott allting gott! Tack alla ni som svarat :)

Dela sidan