Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag gick in på datorn och sökte fick svar direkt om beviljat
Signera med bankid det var lite problem först var tvungen att tillåta nån plug in men bara för en gång
Sen fick jag sms om inlogg och det kanske kommer när de skapat faktura och så
maila med dem precis loggin används endast om man behöver ändra uppgifter vid nästa ansökan annars kan man ej logga in man kan ej logga in för att se status o.s.v. jasså ok jag väntar på besked skriv gärna när du fått pengarna så man vet om de fungerar
Om du behöver ändra dina uppgifter hos APP Finans gör du det vi nästa låne tillfälle!
När du ansöker nästa gång och skriver i ditt personnummer, kommer det upp en länk ”Ändra befintliga uppgifter” tryck på länken och ett loggin fält kommer fram. Skriv i ditt lösenord som du har fått via mail/SMS när du blev ny kund hos APP Finans och logga in.
Du ser ingen status på din ansökan där utan kan bara ända dina befintliga uppgifter.
Om du behöver ändra dina uppgifter hos APP Finans gör du det vi nästa låne tillfälle!
När du ansöker nästa gång och skriver i ditt personnummer, kommer det upp en länk ”Ändra befintliga uppgifter” tryck på länken och ett loggin fält kommer fram. Skriv i ditt lösenord som du har fått via mail/SMS när du blev ny kund hos APP Finans och logga in.
Du ser ingen status på din ansökan där utan kan bara ända dina befintliga uppgifter.
Oftast för kunden besked direkt vid ansökan på webbsidan om lånet beviljas eller ej. Men vissa ärenden måst en handläggare tillta på och tar då längre tid.
Handläggarna tar ärendena i turordning och det kan ta lite tid beroende på hur många ärenden det ligger i systemet.
Någon som vet när man kan söka igen om man fått avslag? får inget svar på mail av dem. och när jag söker står de att de finns wn ansökan som ej blivit behandlad även fast jag fick avslag via sms?!
Har man en låneansökan som ligger i systemet hos APP Finans och väntar på besked kan man inte göra en nytt låneförsök innan beslutet har meddelats. Blir lånet beviljat så kan man signera med Bank-ID eller postas Skuldebrevet till den ansökandes folkbokföringsadress.
Mail besvaras av kundservice vardagar mellan 10.00 till 15.00
När APP Finans har fått skuldebrevet signerat och detta är innan kl 13.30 så betalar vi ut pengarna samma dag, sen beror det vilken bank du har. men bör ha pengarna senast dagen efter.
Jag inväntar mina pengar men tycker det är oseriöst av dem att endast svara på de mail dom vill svara på. När man mailar och frågar när man får sina pengar trots att dem fått all dokumentation så vägrar dom svara!!!
AppFinans är inte seriösa. Skulle fått mina pengar i slutet av förra veckan, men de har inte dykt upp ännu. De svarar inte på mejl heller, trots att jag skickat flera stycken. Nej, det är nog tyvärr pajasstämpel på dom. Undvik!
Hej, Vi har haft problem med överföringarna av vår export fil till banken, så den har studsat några gånger mellan banken och oss. Men det är nu löst från banken sida och utbetalningarna har gått i väg och ni som har Nordea har fått pengarna redan.
Ursäkta för detta, men vi har försökt att lösa detta så fort som möjligt.
Kundservice svara på mailen i turordning mellan 09.00 - 16.00 och det har varit väldigt mycket ansökningar och vi har jobbar av mailen efter han och hoppas vi är ifatt i morgon.