O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Fick svar direkt.
Fick svar direkt, sen fick jag höra att ja-lån och pengapungen har blivit APP Finans.
Fick svar direkt, sen fick jag höra att ja-lån och pengapungen har blivit APP Finans.
O
Oregistrerade
Gäst
appfinans
Tänkte bara ställa en fråga, är det någon som har koll vart Appfinans hämtar sin uc? Tacksam för svar
Tänkte bara ställa en fråga, är det någon som har koll vart Appfinans hämtar sin uc? Tacksam för svar
A
Anonyyyyymmmm
Gäst
någon som vet hur app finans är med avbetalning och inkasso?
R
Rita
Gäst
De har sitt eget inkassobolag, och är schyssta med avbetalningsplaner.
Det är min erfarenhet iaf.
Det är min erfarenhet iaf.
A
alex
Gäst
Någon som fått lån av dessa nyligen? Blivit beviljad lån för 2 dagar sedan men svarar inte på mail och inga pengar har dykt upp än
- Meddelanden
- 638
- Mottagna reaktioner
- 251
- Poäng
- 447
Godkände du via bank id ?
A
alex
Gäst
Ja, använde bank id, pengarna kom in iallfall. Men inte fått någon faktura? Kommer den på brev eller email ?
G
Gäst7777
Gäst
Den kommer via post.
S
söndag
Gäst
hej kom det några pengar Alex?
kom det faktura per brev sedan?
väntar på svar från kundtjänst om det är epost eller brev, men det verkar ju gå fortare att hitta svaren här. Känns ologiskt med brevfaktura när man erbjuder signering via bankid??
kom det faktura per brev sedan?
väntar på svar från kundtjänst om det är epost eller brev, men det verkar ju gå fortare att hitta svaren här. Känns ologiskt med brevfaktura när man erbjuder signering via bankid??
B
bankjagare
Gäst
Hej är det någon som lånat av dessa 2017 (finns de kvar alltså)
och är det faktura via post eller epost? Väldigt lite info på deras hemsida mer än att jag kan räkna ut att de tar creditsafe eftersom det står att det inte sparas i något register.
Håller med ett gammalt inlägg i den här gamla tråden om att det är ologiskt med brevfaktura när det finns bankidsignering men någon kanske kan svara hur det faktiskt är.
och är det faktura via post eller epost? Väldigt lite info på deras hemsida mer än att jag kan räkna ut att de tar creditsafe eftersom det står att det inte sparas i något register.
Håller med ett gammalt inlägg i den här gamla tråden om att det är ologiskt med brevfaktura när det finns bankidsignering men någon kanske kan svara hur det faktiskt är.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.