Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förmedlare, vänta tills krediterna uppdateras eller låna nu

jag har idag betyg 2.8 på UC , har 3 maxade kreditkort som jag betalade igår. Ska jag vänta tills krediterna uppdateras innan jag ansöker om samla lån? Har ingen hög inkomst. 164000. Har inga förfrågningar alls och inga skulder eller anmärkningar

jag har idag betyg 2.8 på UC , har 3 maxade kreditkort som jag betalade igår. Ska jag vänta tills krediterna uppdateras innan jag ansöker om samla lån? Har ingen hög inkomst. 164000. Har inga förfrågningar alls och inga skulder eller anmärkningar
Ja vänta till uppdateringen i sep.

Hur skall du kunna samla lån om du inte har några skulder?

Det är så mkt prat här om samla lån hit och dit så vi kanske har lyckats inspirera en och annan utan skulder som ändå vill vara med i gemenskapen och "samla lån". Det är alltid för sent för en ny hobby ;)
Jag t ex avskyr dricka te men vill ändå vara med på testunder då det låter så mysigt att vara med.

Så du har inga synliga/utnyttjade skulder på minuc då? Välj inte samla då. (Välj Nytt lån)

Okej. Blir betyget sämre på UC om man tar bort alla kreditkort ? Eller bara ha 1 kort på 10 kvar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp