• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

försökt få samlingslån under 2018

melker_

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
27 Mars 2019
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Gud va skönt fått att det är beviljat och jag har signerat avtalet å allt är klart så då håller vi tummarna nu
Inga kompletteringar
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

melker_

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
27 Mars 2019
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Yes advisa 02.00 på natten
Lendo 14.00 samma dag :)

Men på advisa hade jag lös lån medans på lendo tog jag bara lån 160 möblering/renovering
 

melker_

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
27 Mars 2019
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Fick detta sms idag

Vi behöver få kontakt med dig angående din ansökan. Vi kommer försöka ringa dig senare men du kan redan nu kontakta oss genom att ringa 0771-13 13 10.
Mvh, Lendo Kundservice
Behöver man vara orolig ?
 

Tomtefar1

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 December 2018
Meddelanden
15
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Fick detta sms idag

Vi behöver få kontakt med dig angående din ansökan. Vi kommer försöka ringa dig senare men du kan redan nu kontakta oss genom att ringa 0771-13 13 10.
Mvh, Lendo Kundservice
Behöver man vara orolig ?

Det brukar inte båda jättebra när det där smset kommer.. Men skulle jag vara du, så ringer du och kontrollerar. Kan vara så att dom vill ha ditt bankkontonummer för att du ska få tillbaka uppläggningsavgiften. Har varit med om det tidigare. Inget från marginalen?
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Fick detta sms idag

Vi behöver få kontakt med dig angående din ansökan. Vi kommer försöka ringa dig senare men du kan redan nu kontakta oss genom att ringa 0771-13 13 10.
Mvh, Lendo Kundservice
Behöver man vara orolig ?
Fått det varje gång och då har det gällt försäkring till lånet som de vill sälja. Ingnorerar det alltid numera. Lendo har inget mer med lånet att göra när det väl är förmedlat.
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Fått det varje gång och då har det gällt försäkring till lånet som de vill sälja. Ingnorerar det alltid numera. Lendo har inget mer med lånet att göra när det väl är förmedlat.
Samma här. Bara o skita i. Vill kränga försäkringar som knappt funkar när det väl händer något. Skumma villkor.
 

melker_

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
27 Mars 2019
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Ah okay då vet jag
har inte fått nå mer från marginalen fick bara ditt lån e beviljat signera med BankID så är de klart så signera jag i fredags å bara väntar nu
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp