• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Förskottslön, aktiva? Utbetalningstid?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 366
Mottagna reaktioner
378
Poäng
517
Hur kan det vara så olika på svarstid? Sökte igår kväll och har inte hört något.
Är du återkommande kund hos dom får du säkert inatt, ja fick först runt kl13 dagen efter ja sökte förra veckan...i vanliga fall runt 24 på natten samma dag dom dragit för förra månaden. Säkert semester som gör det är nåt dygn senare. Annars är dom lojala och tar bara en Bisnode / år i jan.
 

Frasse48

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
15 Juni 2021
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
14
Poäng
52
Är du återkommande kund hos dom får du säkert inatt, ja fick först runt kl13 dagen efter ja sökte förra veckan...i vanliga fall runt 24 på natten samma dag dom dragit för förra månaden. Säkert semester som gör det är nåt dygn senare. Annars är dom lojala och tar bara en Bisnode / år i jan.
Är återkommande kund sen över ett år tillbaka…men tycker det brukar gå fortare än så här. Man blir lite nojjig att det ska bli avslag… har dock aldrig varit sen med en betalning någonsin till dem.
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 366
Mottagna reaktioner
378
Poäng
517
Är återkommande kund sen över ett år tillbaka…men tycker det brukar gå fortare än så här. Man blir lite nojjig att det ska bli avslag… har dock aldrig varit sen med en betalning någonsin till dem.
Du kan va lugn...själv har ja fett me anmärkningar å körd men fick ändå mina vanliga 6000 förrra veckan men tog lite extra tid för en gång skull...Håll ut till imorrn efter 13 så har du nog fått degen.
 

Frasse48

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
15 Juni 2021
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
14
Poäng
52
Du kan va lugn...själv har ja fett me anmärkningar å körd men fick ändå mina vanliga 6000 förrra veckan men tog lite extra tid för en gång skull...Håll ut till imorrn efter 13 så har du nog fått degen.
Fortfarande ingenting…när fick du mailet om att det var beviljat? Jag brukar typ ha det mailet på morgonen när jag vaknar. Sen pengar under dagen.
 

Frasse48

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
15 Juni 2021
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
14
Poäng
52
Du kan va lugn...själv har ja fett me anmärkningar å körd men fick ändå mina vanliga 6000 förrra veckan men tog lite extra tid för en gång skull...Håll ut till imorrn efter 13 så har du nog fått degen.
Fick svar nu…avslag…aldrig varit sen med betalning eller nåt. Satte mig i en svår sits, hade räknat med att få ut som vanligt.
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 366
Mottagna reaktioner
378
Poäng
517
Fick svar nu…avslag…aldrig varit sen med betalning eller nåt. Satte mig i en svår sits, hade räknat med att få ut som vanligt.
Låter helt sjukt, ändrade du nåt i din ansökan? En gång ifrågasatte dom mitt lönedatum men eftet ja förklarade att mitt jobb betalar ut 26e när 25e är på en söndag så va allt ok sen. Fick du nån förklaring, kanske går att sänka summan? Deras ansökningsprocess tillåter flera ansökningar men beviljar bara ett lån. Mejl bombar man dom kanske dom lessnar, ja har alltid vara kall å väntat el förklarat om dom undrat nåt. Som sagt ja har 5 nya anm. och dom tar bara en upplysning om året i jan.
 
J

Jedi

Gäst
Poäng: 0
Är det någon som fått utbetalning de senaste dagarna? Jag ansökte i lördags men har inte hört något än. De brukar alltid betala ut under lördag eller söndag natt men har ej hört nåt denna gång. Har varit lojal kund i 1 år.
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 385
Mottagna reaktioner
373
Poäng
517
Är det någon som fått utbetalning de senaste dagarna? Jag ansökte i lördags men har inte hört något än. De brukar alltid betala ut under lördag eller söndag natt men har ej hört nåt denna gång. Har varit lojal kund i 1 år.
Har du betalt varje månad eller haft ett uppehåll? Har du haft ett lån förra månaden? Tror det tar längre tid om man gjort uppehåll
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp