Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, hårdare krav

Hej
Jag har alltid fått lån av förskottslon oavsett om jag har skuldsaldo eller inge
Men idag fick jag avslag
Är det någon som fått samma ?

Får du svar då hur mycket sy kan låna
Jag fick bara svar att jag ej passera kreditupplysning och jag har alltid frågat om det är ok och de har svarat att det inte ska bli problem för jag har alltid skött inbetalning

inga problem här

mitt förra lån drogs igår vid löneutbetalning och redan på kvällen sökte jag (tyvärr) om ett nytt och hade preliminär utbetalning idag men fick dem redan igår efter en halvtimma (swedbank och återkommande kund). Samma belopp som jag haft tidigare.
Kanske har i gjort uppehåll eller är alldeles nya kunder?

Nej såg direkt att de sänkt utifrån min inkomst så försökte inte söka efter gamla beloppet sänkningen var 2000 utifrån vad jag fick låna förut

Ni som sökte igår fick alltså ert lån tbetalat på kvällen som återkommande kund ?
Jag sökte igår morse , men mitt är fortfarande under behandling efter att mitt förra lån betalats via autogiro.

Jag hat alltid lånat och har bra inkomst
Har mejlat till dem de gånger jag haft skuldsaldo och det har aldrig varit några problem.de har sagt att jsg alltid betalar tillbaka osv.
Nu har jag ett skuldsaldo igen och fick alltså avslag vilket jag tycker är märkligt då jag alltid fått låna innan oavsett.
Så de verkar ha ändrat sina regler..nån som vet?

Jag hat alltid lånat och har bra inkomst
Har mejlat till dem de gånger jag haft skuldsaldo och det har aldrig varit några problem.de har sagt att jsg alltid betalar tillbaka osv.
Nu har jag ett skuldsaldo igen och fick alltså avslag vilket jag tycker är märkligt då jag alltid fått låna innan oavsett.
Så de verkar ha ändrat sina regler..nån som vet?

När lånade du av dem senast ?
Fick du bekräftat av dem att det var p.g.a skuldsaldo ?

Jag lånade per 25 nov och återbetalning igår och har samma sits nu som då ..nej fick bara att jag inte gick igenom kreditupplysning

Förskottslön är ju under granskning, det är
därför dom måste ändra sina villkor enligt dom lagar
och föreskrifter som finns. Att låna ut pengar till någon som
är hos Kronofogden är ju emot god kreditsed.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp