Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, hårdare krav

Ja det är väl så förmodligen
Men tycker ändå när jag frågade så var min sits likadan nu som så och då fick jag lån

Betalning för mitt lån drogs den 23 dec, men när jag loggar in på deras sida så är inte betalningen registrerad? Brukar inte det registreras direkt?

Jo i alla fall under dagen
Jag gjorde en ny ansökan på mindes belopp men det står fortfarande under behandling.
Konstigt eftersom det står att man kan ansöka och utbetalningar sker dygnet runt
Är det någon som fick utbetalning i går som också ansökte i går på julafton

Jag ansökte som sagt på morgonen den 23:e, men det står fortfarande att den är under behandling.

Det verkar ju konstigt för 23 vad ju en vanlig dag
Jag fick ju avslag men gjorde en ny ansökan och det står också fortfarande unde behandling så förmodligen går det inte att ansöka nu när det är röda dagar fast det står att det går att mejla och utbetalningar sker dygnet runt

Kan man göra en ny ansökan om de dragit den förra, fast den betalningen inte är registrerad på hemsidan när man loggar in?

Utbetalningen för förskottslönet är ju alltid på vardagar då bankerna har öppet då. Man får ju alltid ett meddelande på mailen när dom skickar över pengarna eller får ett avslag. Sen om dom hinner göra utbetalningen innan kl 12 så skall pengarna komma in under eftermiddagen samma dag. Men görs utbetalningen efter 12 så skall pengarna vara inne nästkommande vardag. Sen så kan man ju göra en ansökan varje dag. Sen så kan det ju vara så att förskottslön gör en utbetalning på en röd dag men då kommer pengarna ändå på en vardag som ej är röd.

Det beror på vilken bank man har... Nordea har du pengarna direkt...
Så gissningsvis funkar utbetalning till Nordea även på helg/röd dag

Även om du har Swedbank får du in pengarna direkt. Ansökte, godkändes och fick in pengarna idag.

Är det någon som fått pengar av förskottslön idag

Det står fortfarande under behandling på den nya ansökan jag gjorde

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp