• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Förskottslön.se helgutbetalning?

Markus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
19 Mars 2018
Meddelanden
605
Mottagna reaktioner
167
Poäng
347
Jag fick utbetalning efter någon timme efter jag skicka lönespec. De betalar ut dygnet runt tydligen. Senast fick jag en en lördagnatt. :) de drar autogiro morgon. Ansöker på nytt eftermiddag och får utbetalt kväll. Du kommet säkert få utbetalt ikväll/inatt. :)

Man får mejl med att de gjort utbetalning och då har man pengarna direkt (jag har Swedbank).
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Jag fick utbetalning efter någon timme efter jag skicka lönespec. De betalar ut dygnet runt tydligen. Senast fick jag en en lördagnatt. :) de drar autogiro morgon. Ansöker på nytt eftermiddag och får utbetalt kväll. Du kommet säkert få utbetalt ikväll/inatt. :)

Man får mejl med att de gjort utbetalning och då har man pengarna direkt (jag har Swedbank).

Ok! Som sagt kl 16 skickade jag in specar och har inte hört nåt sen dess, får hålla tummarna
 

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
21.45 blev lånet godkänt och pengarna i samma minut in på kontot
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp