Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förslag om "En Modern Skuldsanering" (3 år?)

Håller vi tummarna för 3årg sanering och omvänd avräkningsordning för löneutmätning.
Hörde på radio någon från tror det var svenskt inkasso som var bedrövad att kanske behöva ändra ett flera hundra år gammalt system. På tiden att förnya då kanske.

Dock vill man ta bort de betalfria månaderna med detta förslag. Men det är som sagt ett förslag

Dock vill man ta bort de betalfria månaderna med detta förslag. Men det är som sagt ett förslag
Nu gäller det i så fall inte gamla skuldsaneringar. Men hade jag fått frågan hade jag bytt bort mina betalfria månader mot 2 år kortare sanering utan att blinka.

2 år kortare motsvarar 20 (24) betalfria månader och få sin nystart helt ren 2 år snabbare

Ja det är ett förslag. Men förslagen är inte bara framdragna ur tomma intet utan är baserade på en intensiv utredning gjord av en grupp experter som regeringen själva har bett om. Sannolikheten att förslagen blir lag utan några större ändringar är hög tänker jag..

Vad menas med att man ska möjlgheter att tjäna mer?

Nu gäller det i så fall inte gamla skuldsaneringar. Men hade jag fått frågan hade jag bytt bort mina betalfria månader mot 2 år kortare sanering utan att blinka.

2 år kortare motsvarar 20 (24) betalfria månader och få sin nystart helt ren 2 år snabbare
Nej det förstår jag och det är ämnu endast ett förslag och förstår att det gäller nys saneringar o fåt se om det går igenom

Ja det är ett förslag. Men förslagen är inte bara framdragna ur tomma intet utan är baserade på en intensiv utredning gjord av en grupp experter som regeringen själva har bett om. Sannolikheten att förslagen blir lag utan några större ändringar är hög tänker jag..
Absolut inte har aldrig sagt det men med ett val som väntar vet vi inte när o om förslaget går igenom som jag skrivit tidogaee i tråden och fattar att detta inte är taget i tomma intrt o det vet jag att det inte är. Vi får hoppas att förslaget går igenom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp