• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Förslagslåda

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
333
Poäng
497
De flesta vill väl vara anonyma och skall man tillåta annat än bilder på en själv kan det ju bli vad som helst, samt att det nog skulle kännas mycket mer plottrigt än det nu stilrena intryck man får av forumet nu. (Bara min åsikt)
Mycket bra syn på det.

Det är en bra åsikt till varför man inte ska ha en profilbild i alla fall.

Just det med stilrena intrycket.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 611
Mottagna reaktioner
1 758
Poäng
1 217
Möjligtvis något som redan tagits upp, finns det någon anledning till att detta forum inte använder sig utav möjligheten till att ha en profilbild?
Togs bort 2015 tror jag det var. Då var det jag och en till som hade avatar
 

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
333
Poäng
497
Togs bort 2015 tror jag det var. Då var det jag och en till som hade avatar
Lika bra köra utan. Tycker argumentet av Bullens var bra och svar nog på den funderingen.

Lånforum känns som ett forum som många hade uppskattat men få vet om.

Exempelvis blev jag rekommenderad forumet av en annan medlem här. Visste inte detta existerade alls förens 2019.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
ser att det är uppdaterat vad forumet gillar? Tänkte på att det står massor utan uc där. Är mest förvånad över att inte Fairlo står med där? Det är endå den utan uc med mest humana räntor och villkor.... Om man jämnför med t.e.x creditifi som har 39.5% ränta... som ägs av lumify som hela forumet pratar om hur illa dom är.

så mitt förslag är att ta bort dom där "ocker lånen" som forumet "rekommenderar" och lägga till dom som verkligen är bra villkor. Som Fairlo t.e.x.
 
Senast ändrad:

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 611
Mottagna reaktioner
1 758
Poäng
1 217
ser att det är uppdaterat vad forumet gillar? Tänkte på att det står massor utan uc där. Är mest förvånad över att inte Fairlo står med där? Det är endå den utan uc med mest humana räntor och villkor.... Om man jämnför med t.e.x creditifi som har 39.5% ränta... som ägs av lumify som hela forumet pratar om hur illa dom är.

så mitt förslag är att ta bort dom där "ocker lånen" som forumet "rekommenderar" och lägga till dom som verkligen är bra villkor. Som Fairlo t.e.x.
Det är något av hela havet stormar när det gäller lån utan uc, därför det är så många där uppe nu. Frågan är vilka som har en fungerande utlåning över huvudtaget.

Så listan är inte spikad. Kommer ändringar framåt, tar med din feedback.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Det är något av hela havet stormar när det gäller lån utan uc, därför det är så många där uppe nu. Frågan är vilka som har en fungerande utlåning över huvudtaget.

Så listan är inte spikad. Kommer ändringar framåt, tar med din feedback.
Fairlo funkar alltid :) även bra ränta. Det tror jag alla kan intyga :)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 274
Mottagna reaktioner
13 384
Poäng
8 917
Tycker det vore smidigt om det fanns en funktion "MIn startade ämnen" som på Flashback!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp