Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förvirrad, för det att gå runt utan lån.

Hej! Jag vet inte hur jag ska tänka.
Jag har beviljats 125.000 via collector med en ränta på 16%

Med det skulle jag sänka mina månadskostnader ganska mycket.

Jag skulle vilja betalabort
Goodcash 35.000
Banknorweigan 24.000
Klarna 25.000
Betalkoll 9500
Fairlo 7500

Resterande 25000 skulle jag slänga in på avida som amortering, det skulle också fungera som en ekonomisk trygghet.

Problemet är att med detta lånet hamnar jag på blanco 530.000
Med en årinkomst på 340.000, kommer jag någonsin kunna förhandla ner räntorna på mina lån då? Som det är ekonomiskr idag får jag det att gå runt utan lånet. Hur hade ni gjort?

Hej! Jag vet inte hur jag ska tänka.
Jag har beviljats 125.000 via collector med en ränta på 16%

Med det skulle jag sänka mina månadskostnader ganska mycket.

Jag skulle vilja betalabort
Goodcash 35.000
Banknorweigan 24.000
Klarna 25.000
Betalkoll 9500
Fairlo 7500

Resterande 25000 skulle jag slänga in på avida som amortering, det skulle också fungera som en ekonomisk trygghet.

Problemet är att med detta lånet hamnar jag på blanco 530.000
Med en årinkomst på 340.000, kommer jag någonsin kunna förhandla ner räntorna på mina lån då? Som det är ekonomiskr idag får jag det att gå runt utan lånet. Hur hade ni gjort?
Är Avida en kredit. Vad är det för ränta på det?
Betalkoll är jag tveksam till att betala bort, har ju en ränta som är lägre än 15% dessutom syns den inte på UC.

Självklart kan du få ner räntan, bara du har bra kreditbetyg. När du ända har offrat en UC ff för att bli erbjuden Collector så kan du ju ta det. Goodcash och BN syns ju på UC och har väl högre ränta, så de är ju bra att bli av med.

Är Avida en kredit. Vad är det för ränta på det?
Betalkoll är jag tveksam till att betala bort, har ju en ränta som är lägre än 15% dessutom syns den inte på UC.

Självklart kan du få ner räntan, bara du har bra kreditbetyg. När du ända har offrat en UC ff för att bli erbjuden Collector så kan du ju ta det. Goodcash och BN syns ju på UC och har väl högre ränta, så de är ju bra att bli av med.

Syns goodcash på uc numera? Jag tänker isåfall samla bw goodcash o klarna, ca 75k. Resterande åker in på collector igen då de blir lånet med högst ränta.

Avida står som blanco med kan användas som kredit. Skulle kunna betala bort hela santander 60k plus de ovand för 75 för o sänka kostnadrrna ytterligare samt ha ett mindre lån på uc. Dock är santander räntan på 14% alltså 2% lägre än collector men kanske inte gör så stor skillnad

Santander kan du säkert sänka räntan på, finns flera exempel på det i samband med att man ringer och frågar hur man löser deras lån. Skulle själv lösa ett lån hos de på över 10%( minns inte exact ränta), om jag behöll lånet istället så sänkte de ner det till 4.8%..utan ny uc

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp