Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo betalningsuppgifter hjälp

Tjena ! Hoppas ni snälla kan hjälpa mig att förstå samt hur jag går tillväga..

Har en kredit på fairlo som jag vill bli av med genom ett samlingslån men när man skriver med dom eller loggar in på hemsidan så står det inga betalningsuppgifter samt att dom skriver så här

” Om du önskar lösa din Fairlokredit med hjälp av ett samlingslån behöver du kontakta din bank och hänvisa dem till vår kundservice med en fullmakt från dig. Fullmakten skickar de in till [email protected] och vi kommer då att förse dem med betaluppgifter för att lösa utestående skuld. ”

allt känns så klurigt varför gör dom så ? Hur går jag tillväga för att själv få fram betalningsuppgifter ?

Tjena ! Hoppas ni snälla kan hjälpa mig att förstå samt hur jag går tillväga..

Har en kredit på fairlo som jag vill bli av med genom ett samlingslån men när man skriver med dom eller loggar in på hemsidan så står det inga betalningsuppgifter samt att dom skriver så här

” Om du önskar lösa din Fairlokredit med hjälp av ett samlingslån behöver du kontakta din bank och hänvisa dem till vår kundservice med en fullmakt från dig. Fullmakten skickar de in till [email protected] och vi kommer då att förse dem med betaluppgifter för att lösa utestående skuld. ”

allt känns så klurigt varför gör dom så ? Hur går jag tillväga för att själv få fram betalningsuppgifter ?
Om du har cash på kontot så kan du betala dem direkt via trustly. Det ska finnas på ”mina sidor”

Om du har cash på kontot så kan du betala dem direkt via trustly. Det ska finnas på ”mina sidor”
Har inte pengarna på mitt konto utan fått lösenkrav därav jag måste uppge betalningsuppgifter och kan inte betala på annat sätt än så.

Ahh, ok, men ring eller chatta med fairlo dp, de är nog de enda som kan reda ut hur du ska göra :)
Dom skriver så här.. ” Om du önskar lösa din Fairlokredit med hjälp av ett samlingslån behöver du kontakta din bank och hänvisa dem till vår kundservice med en fullmakt från dig. Fullmakten skickar de in till [email protected] och vi kommer då att förse dem med betaluppgifter för att lösa utestående skuld. ”

känns jätte oseriöst att inte kunna få betalningsuppgifter utan dom hänvisar till en fullmakt som jag ska skicka in till banken som sedan banken ska skicka till dom ? Varför kan dom inte skicka bara direkt till mig ? Är det någon som vet var jag kan anmäla detta ?

dom skriver så här.. ” Om du önskar lösa din Fairlokredit med hjälp av ett samlingslån behöver du kontakta din bank och hänvisa dem till vår kundservice med en fullmakt från dig. Fullmakten skickar de in till [email protected] och vi kommer då att förse dem med betaluppgifter för att lösa utestående skuld. ”

känns jätte oseriöst.. dom hänvisar mig att skriva en fullmakt skicka in till banken sedan ska banken skicka det till dom ? Känns bara som dom vill att man inte ska lösa detta lånet på ett smidigt sätt för att man ska välja bort det och ha det så länge som möjligt jävla skit bolag.

Skicka en fullmakt till dem som ska lösa bara, antingen fixar dem eller betalar dem ut de pengarna till dig så får du lösa det själv

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp