Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

fairlo eller klara lån ?

Hej, jag behover låna 50 k med dåligt UC
jag har privatlån 300 k swedbank, 40 k northill, 40 k norwegian…. UC 29,1 % med 10 ff sista 12 månader med inga betalningsanmärkningar… finns det möjliget att jag forsöka med fairlo eller bättre klara lån darfor dom kolla inte på UC ?

fairlo är ganska generösa med bevilja lån men det hänger på ditt bisnode betyg.

men det är bättre med bisnode istället … jag har ingen lån där

jag har 6 på bisnode kreditvårdig och medel på creditsafe …finns det chanse at jag låna pengar med fairlo ?

jag har 6 på bisnode kreditvårdig och medel på creditsafe …finns det chanse at jag låna pengar med fairlo ?
Ja sök! Du kanske ej får högsta direkt. Men du kanske får 10-30 000 sen får man levla var 3e månad. Fairlo är dom bästa angående snabblån med humana räntor osv.

Klara Lån är en sökmotor och låneförmedlare. Ingen egen bank. Så länge du inte har några betalningsanmärkningar tror jag du kommer beviljas hos Fairlo. Kanske inte 50K dock.

tack för svar … ska jag forsöka låna 50 k sa kan dom minska summa eller hur fungerar detta… jag vil inte får flera bisnode upplysningar

tack för svar … ska jag forsöka låna 50 k sa kan dom minska summa eller hur fungerar detta… jag vil inte får flera bisnode upplysningar
Stämmer, sök på 50, kan de inte erbjuda 50 så får du erbjudande på det de kan. =)

Med ok bisnode betyg så beviljar de oftast 30k

tack allihopa , sista frågan innan jag forsöker … ska jag forsöka på lite store summa exp 100 k sa jag vet vilken är mitt gräns när dom erbjuda mindre eller det är för mycket och det är bättre att jag borja med 50 k …

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp