Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

fairlo eller klara lån ?

tack Maki , är det bättre att jag söka flexibel kredit eller privatlån hos ferratum ?

Hej, jag forsökte för 100 k och jag har skrivit allt rätt men dom svarade att dom kan inte bevilja nåt kredit till mig nu … jag vet inte varför , jag har ingeting på bisnode och 6 som kreditvardihet… inga anmarkningar, 330 k inkomst fast anställd… tråkigt
Sjukt märkligt att du inte ens fick 5.000 som de flesta fått med katastrof förutsättningar.. men det kanske va innan, hårdat till sig kraftigt nu kanske

Hej, jag forsökte för 100 k och jag har skrivit allt rätt men dom svarade att dom kan inte bevilja nåt kredit till mig nu … jag vet inte varför , jag har ingeting på bisnode och 6 som kreditvardihet… inga anmarkningar, 330 k inkomst fast anställd… tråkigt
Ingen missbrukad kredit eller historiskt skuldsaldo?

nej , bara dåligt UC pga swedbank lån och många ff… men jag fick 10 k på ferratum … jag ansöka direkt på 10 och dom beviljade , sa det är litte bättre … men jag ska forsöka lösa det sa snabbt som möjligt… jag fick pengarna efter en timme på konto… tack allihoppa för hjälp… vi hörs

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp