• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Kollade igenom avtalen nu på min mail. Upp till 300000 i kreditutrymme står det på flera ställen! Kan det vara möjligt att det kommer bli så högt framöver? Vore ju rätt sjukt om dom kommer lansera dom summorna framöver!
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
...
 

Bilagor

  • Screenshot_20211028-205313.png
    Screenshot_20211028-205313.png
    209.9 KB · Visningar: 195

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 793
Mottagna reaktioner
791
Poäng
707
Det kanske måste gå lite tid. Du hade väl gått till inkasso?
Har du skrivit och frågat klarna?
Jag min månadsfaktura gick till inkasso, inte delbetalningskonto. Jag kontaktade klarna igår via telefon för att fråga vad den där låset innebär och att det är litet köpeutrymme. Jag undrade om jag var spärrad och då sa han ja det kan va så, men han verkade lite osäker. NU på morgonen ändrades köputrymme från liten med lås till medel utan lås, så det borde väl innebära att jag inte är spärrad? Jag skrev nu till de i chatten och då sa det att det kan ta upp till 75 timmar att köputrymme uppdateras.
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 393
Mottagna reaktioner
375
Poäng
517
Jag min månadsfaktura gick till inkasso, inte delbetalningskonto. Jag kontaktade klarna igår via telefon för att fråga vad den där låset innebär och att det är litet köpeutrymme. Jag undrade om jag var spärrad och då sa han ja det kan va så, men han verkade lite osäker. NU på morgonen ändrades köputrymme från liten med lås till medel utan lås, så det borde väl innebära att jag inte är spärrad? Jag skrev nu till de i chatten och då sa det att det kan ta upp till 75 timmar att köputrymme uppdateras.
Ja tyvärr är det osäkert med dem. Men betalade inte Fairlo hela din skuld hos Klarna? Då borde du ha stort eller du kanske inte hade så stor kreditgräns förut?
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 793
Mottagna reaktioner
791
Poäng
707
Ja tyvärr är det osäkert med dem. Men betalade inte Fairlo hela din skuld hos Klarna? Då borde du ha stort eller du kanske inte hade så stor kreditgräns förut?
De löste 5800 kr till mig på delbetalningskontot. Sen hade jag en månadsfaktura på 2300 kr på klarna som Fairlo inte löste. Den månadsfaktura flyttade jag sen till delbetalningskontot och har nu skuld på 2300 där. Nej, jag har inte haft stor köputrymme pga att min inkomst inte är så högt för år 2020. Har bara 130k i inkomst förra året pga att jag studerade. Nu i augusti har jag börjat jobba heltid och kommer ha mycket högre inkomst för år 2021. Jag har väldigt svårt denna månade och hoppas jag får använda klarna för att handla mat. När det står medel så borde jag ju kunna använda 2000-3000 kr till ?
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 393
Mottagna reaktioner
375
Poäng
517
De löste 5800 kr till mig på delbetalningskontot. Sen hade jag en månadsfaktura på 2300 kr på klarna som Fairlo inte löste. Den månadsfaktura flyttade jag sen till delbetalningskontot och har nu skuld på 2300 där. Nej, jag har inte haft stor köputrymme pga att min inkomst inte är så högt för år 2020. Har bara 130k i inkomst förra året pga att jag studerade. Nu i augusti har jag börjat jobba heltid och kommer ha mycket högre inkomst för år 2021. Jag har väldigt svårt denna månade och hoppas jag får använda klarna för att handla mat. När det står medel så borde jag ju kunna använda 2000-3000 kr till ?
Då har du ju fått delbetala och borde inte vara spärrad iallafall.!
Hur mycket du har att handla för är svårt att säga. Tyvärr testa sig fram
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp