• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 793
Mottagna reaktioner
791
Poäng
707
Någon som varit i kontakt med kundtjänst och frågat när man får möjlighet att lösa fler krediter än Klarna? Fick ett sms i förrgår att dom nu lanserat Lösa och då tänkte jag att man kunde lösa fler krediter direkt men icke. Hoppas dom kommer igång med fler långivare snart.
De skrev till mig att de inte vet datum och att de jobbar på det.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Hej, har ngn här fått följande info på sin profil när ni loggat in på fairlo: "Du kan nu ansöka om att levla din kredit, som lojal kund har du möjlighet att ansöka om sänkt ränta och högre kreditbelopp" Jag har redan 100k som kreditgräns, så jag förstår inte riktigt erbjudandet. Ngn annan som fått det och kan förklara?
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Hej, har ngn här fått följande info på sin prpfil när ni loggat in på fairlo: "Du kan nu ansöka om att levla din kredit, som lojal kund har du möjlighet att ansöka om sänkt ränta och högre kreditbelopp" Jag har redan 100k som kreditgräns, så jag förstår inte riktigt erbjudandet. Ngn annan som fått det och kan förklara?
Samma för mig men de sa att det betyder inget man kan inte Levla när man har 100
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Det är lite synd att dom inte har genomarbetat det hela innan lanseringen kan en tycka. Lite synd att bara Klarna finns med än så länge. Tror inte man kommer kunna lösa vad som helst utan de kommer välja ett par långivare tex BN som stod med när jag godkände avtalet. Hoppas på att kunna få bort "värstingarna" vivus loanstep och lumify men det känns avlägset.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Tror ni jag får öka från 30-50k den 25e. Har 3 dragningar i tid och inga förfrågningar senaste 3 månaderna från någon. Kreditrisk 3 men borde gått upp till 4 nu kanske? För va 3 för 3 månader sen :) inga anmärkningar och 320 deklarerad inkomst.
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 807
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Tror ni jag får öka från 30-50k den 25e. Har 3 dragningar i tid och inga förfrågningar senaste 3 månaderna från någon. Kreditrisk 3 men borde gått upp till 4 nu kanske? För va 3 för 3 månader sen :) inga anmärkningar och 320 deklarerad inkomst.
Det låter som att det inte alls ska vara några problem att höja för dig!
Jag tror att det kommer gå vägen.
Lycka till önskar jag :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp