• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

Ems

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
10 September 2020
Meddelanden
79
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Ja fy fasen , dom gör de inte bra för sig asså
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 786
Mottagna reaktioner
581
Poäng
627
Sagt det hela tiden: pengarna är slut ;)
Fairlo har länge varit dominerande på marknaden när det kommer till snabblån.
Men...snart lär de få se sig omsprungna.

De har levt på ryktet ett längre tag nu och det blir sämre och sämre för varje vecka som går. Samtidigt kan jag faktiskt inte nämna ett enda företag (snabblån) som är bättre, men det är en tidsfråga.

Tror att detta är graven för Fairlo, kraven är orimliga och ändras hela tiden.
Tycker det är orättvist när många är mitt i levlandet. Råkade själv ut för att de ändrade reglerna precis innan jag skulle höja...
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
630
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
Ha ha ha ha vilken fiasko att gå från 100.000 med reklam på Facebook och överallt till att sänka till 30.000 som dom flesta skitbolagen har , finns bara en anledning som går att ”köpa” och de är att dom fått finansinspektionens ögon på sig då dom är de enda bolaget som
Kört med levla och gett folk kredit fast bisnode säger ( kredit avrådes) men dåligt skött hur som helst
 

stikkan

Kunnig medlem
Poäng: 337
Blev medlem
29 April 2021
Meddelanden
212
Mottagna reaktioner
159
Poäng
337
Men deras hemsida säger fortfarande upp till 100.000:-, vart ser ni att dom har sänkt till 30.000:-? Dock står det också 14% ränta på 100’ men den är väl typ 16% nu så det är ju lite vilseledande.
 

Miika

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
20 Februari 2022
Meddelanden
216
Mottagna reaktioner
112
Poäng
297
Fan man orkar ju inte med en så opålitlig tjänst! Förra månaden skulle jag levla till 100k så bytte de villkor precis innan ang. antal ff.
Nu siktade jag på att kunna levla om 3 månader och nu är 100k helt borta. Förstör ju hela ens planering och målsättning! :mad:

Planerade att betala in mina lånade 30k helt med maj- och junilönen för att ha som en buffert i någon månad, sen ville jag kunna ta ut allt och betala till annat istället. Men känns ju osäkert att man ens ska kunna ta ut beloppet på nytt nu när de verkar ha pengaproblem själva….
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
630
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
Dom vet nog att deras tjänst var föööööör bra på marknaden , folk gjorde allt för att få tre lyckade , sen har dom nog sett att många kraschat efter dom fått levla till 100 , bara en teori ...
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 239
Mottagna reaktioner
400
Poäng
557
Finns inget försvar, upplever Fairlo som en aningen oseriösa, dom ändrar ju sina villkor en gång i veckan och det gör ju att vi som kunder känner ju oss otrygga, om vad som
ska hända här näst? Vet inget bolag som
ändrar så mycket som dom gör, det är ett tecken på svag ledning.
 

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
887
Mottagna reaktioner
366
Poäng
497
Det brakar rätt igenom nu. De som betalt in och plockat kommer antagligen sluta. Vilka inkassobolag använder de? Alldeles för ovisst företag. Hann med 50/varda/50 lösa
 

Clark

Viktig medlem
Poäng: 51
Blev medlem
24 Maj 2022
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
13
Poäng
51
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp