Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

Tack för svaret. Kan man då ansöka om höjning direkt och ha pengarna redan idag?
Japp :) man kan väl egentligen ansöka när som helst. Men bästa är ju att vänta tills betalningen är registrerad.
Enligt kundtjänst vill de att man väntar till dagen efter registrerad betalning, men de har jag aldrig gjort och fått höjt två gånger.

Hos mig har de inte dragit några pengar inatt? 😱

samma här fast i söndags natt:) undrar om dom kommer lansera 100k idag då är den stora frågan:D

Det drogs för mig med.

Jag tror deras 100.000 kronors höjning äger rum idag för övrigt. Senast imorgon!

Jag var i kontakt med supporten gällande missade autogiro dragningar.
Så länge du inte fått att betalningen fått en inkasso kostnad på sig, så kommer du kunna göra en höjning efter 3 betalningar.
Jag har aldrig låtit det dras via autogiro, och jag har höjt 3 gånger.
Tack för ditt svar! Låter lovande då. Jag har inte någon inkasso utan bara en påminnelse :)

jag provade 3ggr det står efter 3e dragning kan du ansöka så jag avvaktar tills efter lunch

Någon som pratat med dom idag är det samma status :D?

jag chattade nyss med fairlo så fick jag svar om 100k

Vi har inget exakt lanseringsdatum men vi jobbar för att det ska bli klart så snart som möjligt.

Har också varit i kontakt. De försökte gå live i fredags men var tvungen att göra fler tester. Innan Juli slut är fortfarande det som gäller. Kommunicering kommer enbart ske via Fairlos hemsida.

Då är det alltså denna veckan som är målet?

Det bör de ju vara då :D håller tummarna att de lyckas!
Helt klart bästa aktören, 100k med enbart bisnode och fairlo score är ju grymt! :folded:
De får vi hoppas på att dom gör … de hade ju varit typiskt om man blev nekad när man väntat

Då är det alltså denna veckan som är målet?
Fick ett förtydligande utan att jag hade bett om det ifrån Fairlos otroligt tillmötesgående kundtjänst:

”För att kunna levla så ska betalningar har gått igenom och vi räknar alltid tre betalningar för att kunna levla ett steg. Så vårat mål är att gå live nu vilken dag som helst för att alla våra kunder som vill ska kunna levla mot slutet av veckan när alla betalningar har genomförts.”

Fick ett förtydligande utan att jag hade bett om det ifrån Fairlos otroligt tillmötesgående kundtjänst:

”För att kunna levla så ska betalningar har gått igenom och vi räknar alltid tre betalningar för att kunna levla ett steg. Så vårat mål är att gå live nu vilken dag som helst för att alla våra kunder som vill ska kunna levla mot slutet av veckan när alla betalningar har genomförts.”
Menade kundtjänsten alltså att alla som vill även vi som bara har 2 dragningar nu andra gången ska kunna höja ?

Menade kundtjänsten alltså att alla som vill även vi som bara har 2 dragningar nu andra gången ska kunna höja ?
Nej, de menar att de ska gå 3 gånger mellan varje höjning. Men sen har de gått tidigare för vissa och vad de beror på vet jag inte :)

Någon som fått betalningen bekräftade ännu? Och har fått höjning?
Nej, pågående fortfarande. Enligt mina två förra mejl så var det exakt kl. 13:32 jag fick bekräftelse om betalning. Så vi får se om det blir nu också.

Fick mejl kl 13:32 denna gången också och fick höja från 5k till 10k.

Fick mail öm bekräftad betalning nu inget där i om höjning

Får man besked om höjning i mailet?
För mig drogs autogiro, men inget mail ännu.

Fick också mail nu om lyckad dragning.
Har redan max - 50K.

Sämst . 2 dragningar nu andra gången och kunde inte höja . Dåligt tycker jag

Samtidigt är det viktigt att kunna skilja på vad som är sämst eller dåligt.

Jag blir aldrig beviljad på Sevenday men dom verkar vara en toppenaktör. Samma med GS Money.

Samma är det i ditt fall med Fairlo - Bara för att du inte får höja efter två dragningar är det inte sämst eller dåligt. Det är tyvärr ingen självklarhet att alla ska få maxbeloppet alltid.

Samtidigt är det viktigt att kunna skilja på vad som är sämst eller dåligt.

Jag blir aldrig beviljad på Sevenday men dom verkar vara en toppenaktör. Samma med GS Money.

Samma är det i ditt fall med Fairlo - Bara för att du inte får höja efter två dragningar är det inte sämst eller dåligt. Det är tyvärr ingen självklarhet att alla ska få maxbeloppet alltid.
Sant men man tycker att när man ändå bara har 10000kr i kredit och andra höjt efter 2 dragningar blir det att man nästan tror att det är fullt möjligt och hoppas för att sen bli jätte besviken ,

Jag förstår att det är tråkigt men Fairlo är verkligen kanon. Dom är marknadens bästa bolag just nu med en riktigt bra plattform som alltid fungerar.

jag fick mail lyckat dragning loggar in på fairlo får nyhet du kan utöka din lån sedan får jag efter vart 3e dragning kan du ansöka om ett nytt lån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp