- Meddelanden
- 2 442
- Mottagna reaktioner
- 1 592
- Poäng
- 1 147
Ja blev nekad efter 3 återbetalningar, gick bara att godkänna ansökan på 100k men gissar ja hade fått godkänt på lägre OM ja kvalificerade mej till en höjning. Så nog nekas folk oxå..
Nekad. Har 30k idag och gjort en inbetalning efter senaste höjningen. Antar att jag får vänta ytterligare två inbetalningar innan nästa höjning.
- Meddelanden
- 81
- Mottagna reaktioner
- 23
- Poäng
- 101
1000kr i ränta i månaden är bättre än de flesta? Vad har du för årsränta annars på dina lån?Litade på dig
100000 till 12 % är väl OK,
jämfört med många andra aktörer i denna bransch.
Heja Fairlo !
- Meddelanden
- 123
- Mottagna reaktioner
- 60
- Poäng
- 197
Ja jag ska nog också ta ut resten innan de blir stoppJa säkert jag ska ta ut allt nu Liks bra . 90000kr
- Meddelanden
- 1 073
- Mottagna reaktioner
- 465
- Poäng
- 557
nej, det är med betalplanÄr det en amorteringsfri kontokredit...?
- Meddelanden
- 81
- Mottagna reaktioner
- 23
- Poäng
- 101
Av 1700 är ju 1000 ränta och 700 amorteringÄr det en amorteringsfri kontokredit...?
- Meddelanden
- 219
- Mottagna reaktioner
- 73
- Poäng
- 217
Jag menar andra i snabblänk branschen som både tar 20 o 30 %1000kr i ränta i månaden är bättre än de flesta? Vad har du för årsränta annars på dina lån?
- Meddelanden
- 81
- Mottagna reaktioner
- 23
- Poäng
- 101
Herregud 30% ränta PER ÅR wowJag menar andra i snabblänk branschen som både tar 20 o 30 %
- Meddelanden
- 156
- Mottagna reaktioner
- 108
- Poäng
- 257
Tackar!Grattis! Befintlig kund?
Ja, befintlig kund.
Dock bara 2 raka autogirobetalningar gjorda.
L
Larry
Gäst
Poäng: 0
Fick 100000. Hade 50000 innan
J
Josch65
Gäst
100k på första försöket med helt otroligt dåliga förutsättningar. Wieeeeeee
- Meddelanden
- 2 797
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Jag tvivlar på det med tanke på att jag inte sett en enda tråd om Fairlo och inkasso så långt. Istället tror jag rätt många blir hjälpta av den här höjningen. Personligen kan jag släcka tre krediter på UC och samtidigt SPARA in ca 1000 kr per månad.Inom 14 dagar har vi frågor eller en tråd om vilket inkasso som nyttjas, och om dom går med på avbetalningsplaner på 100 kr i månaden
- Meddelanden
- 31 752
- Mottagna reaktioner
- 16 680
- Poäng
- 11 977
14 dagar var kort men inom ett par månader har vi den, det är lite av en tradition. Många blir hjälpta och en del lyckas mest bara fixa ett lån på 100000 man egentligen inte hade råd med och börjar halka efter.Jag tvivlar på det med tanke på att jag inte sett en enda tråd om Fairlo och inkasso så långt. Istället tror jag rätt många blir hjälpta av den här höjningen. Personligen kan jag släcka tre krediter på UC och samtidigt SPARA in ca 1000 kr per månad.
- Meddelanden
- 299
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 307
Jag har 3 inbetalningar men vart sen med en av dom. Är det någon som blivit beviljad höjning trots att ni varit sen med en eller två inbetalningar, eller är det 2-3 korrekta autogiro dragningar i följd som gäller för höjning?
- Meddelanden
- 126
- Mottagna reaktioner
- 46
- Poäng
- 157
Jag har 3 inbetalningar men vart sen med en av dom. Är det någon som blivit beviljad höjning trots att ni varit sen med en eller två inbetalningar, eller är det 2-3 korrekta autogiro dragningar i följd som gäller för höjning?
blir du sen så är det om från början steg1
- Meddelanden
- 1 317
- Mottagna reaktioner
- 248
- Poäng
- 447
Jag blev nekad, men de säger att jag kan höja i augusti är tredje betalningen har 10 nu, försvinner även 16 st ff från bisnode om det har betydelse för dom. Blir spännande vad de blir för hopp om de blir de 20 eller högre!
- Meddelanden
- 81
- Mottagna reaktioner
- 23
- Poäng
- 101
Ska vi gissa månadsbeloppet när vi inte vet utnyttjandet?Hur blir kostnaden om man inte nyttjar hela beloppet ? i månaden alltså
- Meddelanden
- 128
- Mottagna reaktioner
- 77
- Poäng
- 217
Fick 100k godkänt direkt. Har haft deras kredit i kanske 2 år och alltid betalat i tid. Men har väldigt dåliga förutsättningar både med antal lån och kreditupplysningar. 12% är bra om man jämför med vissa andra lån som Ferratum eller klarna.
- Meddelanden
- 299
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 307
Det var det jag anade. Får vänta någon månad då. Vill bara ha en höjning på 10 tusen för att betala bort en inkasso skuld som jag har en dyr avbetalningsplan på.blir du sen så är det om från början steg1
- Meddelanden
- 67
- Mottagna reaktioner
- 13
- Poäng
- 52
Tänkte bara om kostnaden blir samma som fullt utnyttjad , även om man bara nyttjat säg 10000Ska vi gissa månadsbeloppet när vi inte vet utnyttjandet?
- Meddelanden
- 219
- Mottagna reaktioner
- 73
- Poäng
- 217
Håller helt med dig Kash,Fick 100k godkänt direkt. Har haft deras kredit i kanske 2 år och alltid betalat i tid. Men har väldigt dåliga förutsättningar både med antal lån och kreditupplysningar. 12% är bra om man jämför med vissa andra lån som Ferratum eller klarna.
jämfört med t.ex Klarnas delbetalnings-ränta.

L
Lelles
Gäst
Samma här. Dom skrev att det kan vara en bugg. Jag har skött mina betalningar varje månad i typ 1 års tid. Har 50.000 idag och vill höja.Frågade dem om varför jag blev nekad, de kunde inte hitta det och skulle återkomma via mejl.
- Meddelanden
- 1 177
- Mottagna reaktioner
- 589
- Poäng
- 597
Någon som blivit nekad och fått sv
Oj, exakt samma här ju!! Har 50’ nu, alltid skött mina betalningar sen start. De skrev att de inte kunde svara på varför det inte går igenom och skulle återkomma via mejl. Har du fått vidare instruktioner eller är det kört?Samma här. Dom skrev att det kan vara en bugg. Jag har skött mina betalningar varje månad i typ 1 års tid. Har 50.000 idag och vill höja.
L
Lelles
Gäst
Inte fått svar ännuNågon som blivit nekad och fått sv
Oj, exakt samma här ju!! Har 50’ nu, alltid skött mina betalningar sen start. De skrev att de inte kunde svara på varför det inte går igenom och skulle återkomma via mejl. Har du fått vidare instruktioner eller är det kört?
- Meddelanden
- 299
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 307
Hade du bara gjort en korrekt autogiro inbetalning och blev beviljad höjning till 100 k?från 10k-100k bara 1 inbetalning. har hemska biosnode 102 ff.
- Meddelanden
- 2 797
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
102 FF? Måste vara något slags forumrekordfrån 10k-100k bara 1 inbetalning. har hemska biosnode 102 ff.

- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Samma här ska . Kommer släcka många bränder för mig och på så vis göra att jag sen får det lättare månadsvis . Kan inte fatta att jag sökte igår då jag hade 10000kr i kredit o avslag och sen ändå gick utöka med 90.000kr . Helt chockad fortfarandeJag tvivlar på det med tanke på att jag inte sett en enda tråd om Fairlo och inkasso så långt. Istället tror jag rätt många blir hjälpta av den här höjningen. Personligen kan jag släcka tre krediter på UC och samtidigt SPARA in ca 1000 kr per månad.
D
Don
Gäst
Hur många inbetalningar?Samma här ska . Kommer släcka många bränder för mig och på så vis göra att jag sen får det lättare månadsvis . Kan inte fatta att jag sökte igår då jag hade 10000kr i kredit o avslag och sen ändå gick utöka med 90.000kr . Helt chockad fortfarande
- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
Skitglad på riktigt för er som fått beviljat, dock känns det som de måste blivit fel, som att de kodat nått fel, när nån skall bli beviljad så blir de inte och tvärtom.
Det är ju trots allt inte helt osannolikt att det kan vara en bugg.
- Meddelanden
- 126
- Mottagna reaktioner
- 46
- Poäng
- 157
JUPP stämmer chansade baraHade du bara gjort en korrekt autogiro inbetalning och blev beviljad höjning till 100 k?

- Meddelanden
- 1 177
- Mottagna reaktioner
- 589
- Poäng
- 597
Håller helt med dig! Glad för allas skull som fått det beviljat, men sjukt besviken och ledsen att inte mitt gick igenom.Skitglad på riktigt för er som fått beviljat, dock känns det som de måste blivit fel, som att de kodat nått fel, när nån skall bli beviljad så blir de inte och tvärtom.
Suttit och kollat igenom mina betalningar och samtliga senaste året har gått via autogiro på rätt datum.
Verkar ju onekligen som det är en bugg som de inte själva vet hur/vad/varför.
Hoppas de får bukt med det snart så även vi kan vara med och fira en annars mycket bra aktör.
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Först 3 i rad och nu 2Hur många inbetalningar?
L
Lelles
Gäst
Samma här. Är sjukt besviken.Håller helt med dig! Glad för allas skull som fått det beviljat, men sjukt besviken och ledsen att inte mitt gick igenom.
Suttit och kollat igenom mina betalningar och samtliga senaste året har gått via autogiro på rätt datum.
Verkar ju onekligen som det är en bugg som de inte själva vet hur/vad/varför.
Hoppas de får bukt med det snart så även vi kan vara med och fira en annars mycket bra aktör.
Skött mina betalningar prickfritt i 1 års tid men fick inte höja.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.