Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Nästa 25e har jag 3 betalningar i tid. Inga ff på bisonde på 4 månader då. Har ökat från 5-10-20 och senast för 2 målade sen till 30. Äre värt prova 30-50? Tänkte göra det för då får jag bättre ränta samt kan betala av 2 andra lån med dom 20 :)

Nekad att höja i måndags från 20 till 30. Loggade in och nu fanns den där "lösa" möjligheten helt plötsligt. Fick utrymme på 50k och använde direkt 26 k till Klarna skulden jag har. Vet dock inte om fairlo betalar av den eller kommer pengarna in på mitt konto?

Nekad att höja i måndags från 20 till 30. Loggade in och nu fanns den där "lösa" möjligheten helt plötsligt. Fick utrymme på 50k och använde direkt 26 k till Klarna skulden jag har. Vet dock inte om fairlo betalar av den eller kommer pengarna in på mitt konto?
Fan skulle också vilja få den funktionen

Ingen aning varför. Stod där när jag loggade in. Kanske ett lotteri? Känns grymt att få loss 50k. Finns egentligen annat jag hellre löser än just Klarna. Men vafan jag är skitnöjd.
Skönt för dig :) du vill inte printa ba visa hur de ser ut när de kommer fram?

Samma för mig! Så glad men blir osäker eftersom de ändrar hela tiden
Från 3500 i månaden till 1500
Någon som vet om de löser skulden hos Klarna eller jag själv?

Bilagor

• Screenshot_20211027-091109.webp
    Screenshot_20211027-091109.webp
    35.5 KB · Visningar: 218
Jag vet dock inte hur dom kunde se min skuld hos Klarna? Den syns ju inte på någon kreditupplysning väl? Får se om det kommer in pengar på kontot nu eller hur det funkar.

Jag vet dock inte hur dom kunde se min skuld hos Klarna? Den syns ju inte på någon kreditupplysning väl? Får se om det kommer in pengar på kontot nu eller hur det funkar.
Dom kanske har nått samarbete ? Eftersom klarna ska ta bort det där delbetalning :)!

Jag fick godkänna med BankID att de gick in på Klarna och sen fick jag besked att de kunde lösa den och vad det skulle kosta i månaden. Godkände det också med BankID? Gjorde inte du samma?
Och de hade bara Klarna som förslag ännu!

Mejlade dom om man kunde få det där. Fick detta svar :

Va kul att höra att det pratas om våra tjänster. Vi kommer inom kort att lansera vår nya tjänst Fairlo Lösa men just nu har endast få utvalda fått testa den. Vi kommer att skicka ut information eller lägga ut information inne på mina sidor när den finns att ansöka för och då passar det ju perfekt för dig att sänka dina månadskostnader och flytta över dina Klarna delbetalningar hit.
Håll utkik så kommer det inom kort.

Ha en fin dag!

Jag fick godkänna med BankID att de gick in på Klarna och sen fick jag besked att de kunde lösa den och vad det skulle kosta i månaden. Godkände det också med BankID? Gjorde inte du samma?
Vad är räntan?

Ja dom hade bara Klarna än så länge men kommer fler senare står det. Jag godkände bara krediten och det stod vad min skuld hos Klarna var.

Mejlade dom om man kunde få det där. Fick detta svar :

Va kul att höra att det pratas om våra tjänster. Vi kommer inom kort att lansera vår nya tjänst Fairlo Lösa men just nu har endast få utvalda fått testa den. Vi kommer att skicka ut information eller lägga ut information inne på mina sidor när den finns att ansöka för och då passar det ju perfekt för dig att sänka dina månadskostnader och flytta över dina Klarna delbetalningar hit.
Håll utkik så kommer det inom kort.

Ha en fin dag!
Känns ärofyllt att få vara en av dom få utvalda som den kommer upp hos när man är spärrad hos dom :facejoy:

14 % vid 50000 kr stod det i avtalet jag fick

Och du måste ha godkänt att de gick in på Klarna för att se din skuld. Sedan kom förslaget efter det som du godkändemen det gick fort så hängde knappt med att läsa allt
Ok stämmer med räntan. Fick dokumentet på epost såg jag nu

Var i kontakt med kundtjänst och vad gäller lösa så betalar Fairlo in till Klarna. Inga pengar in på kontot alltså. Förhoppningsvis kommer det gå att lösa fler lån snart men det kunde dom inte säga när det blir aktuellt.

Var i kontakt med kundtjänst och vad gäller lösa så betalar Fairlo in till Klarna. Inga pengar in på kontot alltså. Förhoppningsvis kommer det gå att lösa fler lån snart men det kunde dom inte säga när det blir aktuellt.
Fairlo är väldigt grymma måste jag säga. Ordentliga räntor och seriösa. Tycker det är
Bra att dom blivit lite strängare med bisonde osv vid höga summor. Det gör att dom känns mer seriösa och kan behålla dessa bra villkor :)

Fairlo är väldigt grymma måste jag säga. Ordentliga räntor och seriösa. Tycker det är
Bra att dom blivit lite strängare med bisonde osv vid höga summor. Det gör att dom känns mer seriösa och kan behålla dessa bra villkor :)
Det samma krav vad det gäller bisonde ff på alla summor nu, de har ändrat. Tråkigt just den månaden jag ska höja de gör så :( Har 5 ff och det ska vara max 4..

Men jag fick LÖSA kredit idag på 20k iallafall. Men de dåliga är att man inte kan lösa det 2 gånger just nu, utan bara den gången man ansöker. Glömde flytta månadsfakturor från klarna till delbetalningskontot.

Låter bra får man besked när de har löst det?

Nån som vet när detta blir skarpt för de som inte blivit utvalda ? Och vet ni varför just ni blev det ? Har ni varit kunder länge hos dem ?

Ni som testat, låt oss säga att man har 5000 på delbetalning hos Klarna, och fairlo löser den. Blir det då åter tillgängligt 5000 hos klarna på delbetalning eller spärrar dom den funktionen för en?

Skumt. Loggar in och ser en ”nyhetsknapp” om att kunna levla min kredit. Dvs ansöka om högre kreditutrymme och lägre ränta. Har redan 100K vilket är max.

Skumt. Loggar in och ser en ”nyhetsknapp” om att kunna levla min kredit. Dvs ansöka om högre kreditutrymme och lägre ränta. Har redan 100K vilket är max.
Jag med precis samma löge , vet inte vad det är skrev till dom men de sa att det inte var det nya samla

Jätte konstigt e det. För varför står det nyhet ? När jag som du har 100 som Max redan

Jätte konstigt e det. För varför står det nyhet ? När jag som du har 100 som Max redan
Jg har aldrig fått levla knappen, har 100.000 och den dök upp efter denna dragning.

Men kom ihåg att i menyn har ALLTID höj din kredit funnits.

Jag tror det missat i sin programmering borde vara IF loan ≠ <99.999 then NO levla knapp. (nä jag kan inte prrogramering. :) )

Undrar också om klarna blir spärrat sen? Haft klarna spärrat och det är ju sjukt jobbigt så blir det så behåller jag hellre skulden på klarna faktiskt

Har svårt att se att Klarna blir spärrat när Fairlo betalat in pengarna. Jag hoppas att man kan se inbetalningen senare idag hos Klarna och då kanske att man har större köputrymme igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp