- Meddelanden
- 883
- Mottagna reaktioner
- 419
- Poäng
- 537
Inte ännu vad jag vet.Kanske missat men har de släppt fler aktörer för lösa än klarna?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Inte ännu vad jag vet.Kanske missat men har de släppt fler aktörer för lösa än klarna?
Det verkar ju bra att kunna höja till 100 och samtidigt lösa upp till 100 tack för infon100 k sade kundtjänst. Så du kommer som mest kunna ha 100 kredit och 100 på Lösa.
Visst är det så. Å andra sidan känns det rätt tandlöst om Fairlo enbart kommer lösa skulder hos Klarna.Mest intressant är när de ska öppna lösa för oss andra dödliga
Knappast. Det är fortfarande ganska låga krav för att låna så pass mycket som 100K. Räntorna blir därefter. Räknar inte med en ränta under 10 %.Ska bli intressant och se om de kan matcha de lägre räntorna också har idag lån hos Marginalen på 4,3%.
Ja mycket låga krav.Knappast. Det är fortfarande ganska låga krav för att låna så pass mycket som 100K. Räntorna blir därefter. Räknar inte med en ränta under 10 %.
Har du haft 50 000 i 3 månader. Hur många förfrågningar har du under de senaste 3 månader förutom fairlo?Hej! Står på min sida att jag kan höja krediten. Men när jag försöker så får jag att det inte går just nu , någon som fått Samma? Gäller från 50.000 till - 100.000
Det går ju att göra inbetalning via hemsidan med snurran där och du väljer belopp.En sak jag undrat över, eftersom att inbetalning direkt via hemsidan inte fungerar längre så undrar jag hur de tänker för oss som får lön säg 27:e.
Systemet är ju ganska orättvist och inte speciellt genomtänkt.
Dragningarna görs 25:e,26:e och 27:e vilket rent tekniskt betyder att man ges en chans. Jag lägger alltid ner endel av lönen på sparkontot så inte alla autogiron osv dras samtidigt och pga andra anledningar också. Förstår inte varför man inte kan betala via hemsidan bara längre och att det då ska räknas som en lyckad dragning? Man är väl inte en bättre människa eller mer kreditvärdig för att det dras på autogiro? Dessutom som sagt är det bättre för de som får lönen exempelvis 27:e som bara ges en chans för dragning...
Det går ja, men det räknas då inte längre som en lyckad dragning. Det var ju lite det som var poängen med hela mitt inlägg...Det går ju att göra inbetalning via hemsidan med snurran där och du väljer belopp.
Det är väl visserligen en sk. extra betalning då.
Det va konstigt faktiskt att man inte kan göra så... finns ju även dom som vill betala in tidigare en 25!?Det går ja, men det räknas då inte längre som en lyckad dragning. Det var ju lite det som var poängen med hela mitt inlägg...
Det räknades som en lyckad dragning förut. Men för ett kort dag sedan tog man bort att det räknades som en dragning.Har det inte med att göra att det blir som en amortering bara, inte en betalning som avses dra ränta på (i deras ögon) klart de skulle teoretiskt kunna lagt till "betala månadsbetalning" men då skulle nog "systemet" krävt två olika alternativ eller en knapp att klicka i typ "avser månadsavi"
Ahhh ok, jag trodde det aldrig räknats så. Ja de har ju nån sorts liten dubbelmoral.Jag har betalat in via sidan i augusti, och kört via autogiro både seotembe
Det räknades som en lyckad dragning förut. Men för ett kort dag sedan tog man bort att det räknades som en dragning.
Ganska orättvist eftersom jag betalade in via sidan i augusti, drogs via autorigo under september och oktober. Och sen när jag frågar hur många lyckade dragningar jag har irad säger de 2. Detta för att det ändrade i efterhand så att de 3 senaste inbetalningarna ska ha varit lyckade dragningar (vilket jag ju hade) men när de nu bestämde sig för att betala via sidan inte skulle räknas som en lyckad dragning så räknades inte min inbetalning via hemsidan i augusti som en lyckad dragning längre........fastän det räknades då. Man kan ju inte ändra i efterhand..andra gången irad jag råkar ut för en ändring mitt i allt.
Är ju som att lag A vinner mot lag B med 1-0 efter straff år 2021 och under år 2022 väljer man att avveckla straffar totalt...och då komma och säga...nej vet ni vad lag A...er match mot lag B räknas inte som en vinst längre då vi under detta år tagit bort straffar.
Ja ni hör ju logiken.
Undrar vad nästa bortförklaring är nu under slutet av november. Nu var det en riktigt dålig jämförelse men ni fattar...
Intressant, då är alltså 300 000 även möjligt där?hallå!
Jag ansökte om att lösa min Klarna skuld på fairlo lösa nu på morgonen och det gick igenom, de betalar in 20.000kr på min klarna skuld som är 20.500 ca, jag kommer gå från månadskostnad 3400 på klarna till 520 på fairlo istället, det är ju helt sjukt vilken skillnad i månadskostnad det blir för mig!
Ville även meddela att i kreditavtalet jag fick på mailen så stod det att möjlighet till full kredit är upp till 300.000kr! så vet inte om de uppdaterat från 100.000 till 300.000 nu då kanske ?
Fick du ett erbjudande om Lösa via mail?hallå!
Jag ansökte om att lösa min Klarna skuld på fairlo lösa nu på morgonen och det gick igenom, de betalar in 20.000kr på min klarna skuld som är 20.500 ca, jag kommer gå från månadskostnad 3400 på klarna till 520 på fairlo istället, det är ju helt sjukt vilken skillnad i månadskostnad det blir för mig!
Ville även meddela att i kreditavtalet jag fick på mailen så stod det att möjlighet till full kredit är upp till 300.000kr! så vet inte om de uppdaterat från 100.000 till 300.000 nu då kanske ?
Samma här !Nej, men alltså jag börjar nästan att gråta. Jag loggade in på fairlo nu och helt plötsligt fanns lösa för mig. Fick 50.000!! Helt galet! Löste klarna direkt och har alltså 31.000kr kvar den att lösa annat för så snart dem andra går att lägga till. Jag kan fasen inte tro att detta är sant! Är SÅ himla glad.
Sämsta man kan ha typVad har ni för bisnode som blivit erbjuden lösa ?
Håller med underbar och så jävla smidigt! Skönt! Tycker de är rätt sätt som arbetar på oxå. Så man inte får ut pengarna och bränner på annat. Fantastiskt grymt av dom! Fick oxå utrymme på 50k. Enda jag har kvar nu utanför uc är happy cash 5k.Nej, men alltså jag börjar nästan att gråta. Jag loggade in på fairlo nu och helt plötsligt fanns lösa för mig. Fick 50.000!! Helt galet! Löste klarna direkt och har alltså 31.000kr kvar den att lösa annat för så snart dem andra går att lägga till. Jag kan fasen inte tro att detta är sant! Är SÅ himla glad.
Tror det är lotteri. Logga in av ren chansning då va de där. Kanske kommer till dig med så småningomMärkligt jag som varit trogen kund och skött inbetalningar och ändå inte höjt allt för mycket med normala förutsättningar har varken fått höja eller blivit erbjuden denna lösa. Är detta ett lotteri?
Nej det tror jag inteTror ni man minskar sina chanser att få ökat kreditutrymme nu vid nästa dragning om man ansöker om Lösa idag?
det är ju en annnan sak.Tar dom ens bisonde? Min har iaf blivit bättre har 3-4 nu men lär väl sjunka.Vad har ni för bisnode som blivit erbjuden lösa ?
Jag tycker också att det är super bra! Bra att dem löser det rakt av åt en för att pengarna verkligen ska gå till rätt ändamål. Såg att det fanns annat bra med som kommer sedan. Detta kommer verkligen bli fantastiskt!Håller med underbar och så jävla smidigt! Skönt! Tycker de är rätt sätt som arbetar på oxå. Så man inte får ut pengarna och bränner på annat. Fantastiskt grymt av dom! Fick oxå utrymme på 50k. Enda jag har kvar nu utanför uc är happy cash 5k.

Det verkar så. Jag har inte haft det tidigare lösa. Det fanns bara helt plötsligt idag. Har gått in och tittat varje dag sedan första personen skrev om det här.Märkligt jag som varit trogen kund och skött inbetalningar och ändå inte höjt allt för mycket med normala förutsättningar har varken fått höja eller blivit erbjuden denna lösa. Är detta ett lotteri?
JaKommer detta med Lösa upp automatiskt när man loggar in på Mina Sidor ?
Ja!Kommer detta med Lösa upp automatiskt när man loggar in på Mina Sidor ?
Löste också nu! Inte haft möjlighet till det tidigare. Helt sjukt vad bra! Sänkte från 2800kr till 650 kr/mån istället nu.Nej det tror jag intedet är ju en annnan sak.