- Meddelanden
- 2 274
- Mottagna reaktioner
- 752
- Poäng
- 737
Funderar på att när jag får chansen på lösa att de betalar in där man har en ganska stor kredit så att man kan ta ut därifrån (nödfall).
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
nope!Fick du ett erbjudande om Lösa via mail?

Ne tror ja ej ! 2 olika produkterTror ni man minskar sina chanser att få ökat kreditutrymme nu vid nästa dragning om man ansöker om Lösa idag?
hoppas inte iaf! ska prova höja min kredit från 10.000 till 20.000 nu på torsdag så håller tummarna att inte Lösa förstört det!Ne tror ja ej ! 2 olika produkter
Det har inte dragit en upplysning på mig iafTar dom ens bisonde? Min har iaf blivit bättre har 3-4 nu men lär väl sjunka.
jag ser inte att de tagit någon, dock gjorde jag detta imorse så kanske inte uppdateras på minupplysning förens imorgon,Alla ni som kört i gång med Lösa.
Har ingen fått ny Bisnode förfrågan tagen ?
Kan det variera kanske beroende på beloppet man vill låna?Alla ni som kört i gång med Lösa.

fick också mail idag! låg i skräppost, så kolla där ni som väntarKanske är
Fler som får chansen idag? Jag kunde dock göra igår men mailet kom idag.

Samma här en av de första med 100000 , aldrig sen heller men inget erbjudandeJag har 100 000 hos dom. En av deras första kunder ha ha. Aldrig sen med en betalning men inte fått något om lösa.
Iofs är det ingenting jag är i behov utav innan dom låter en lösa fler aktörer än Klarna.
Märkligt att det stod sök utan kreditupplysning men nu har de tagit en på mig. Nu är det krig
Samma här! Dem tog ju en bisnode…Märkligt att det stod sök utan kreditupplysning men nu har de tagit en på mig. Nu är det krig
Jo, jag har fåttAlla ni som kört i gång med Lösa.
Vad hade du för score ?Jo, jag har fått
1. Blev beviljad 50.Vad hade du för score ?
Sett att både score 1 o 3 blivit beviljat Lösa här på forumet.
De står i appen på lösa ! Sök utan kreditupplysningVad är utan upplysning?
Var glad istället att du fick ett kreditutrymme istället...?De står i appen på lösa ! Sök utan kreditupplysning
Låter Bra, har du deras Kredit också ?1. Blev beviljad 50.
Oh ja det är ja.men ogillar falska marknadsföringar.Var glad istället att du fick ett kreditutrymme istället...?
Själv har man inte fått någonting alls, heller inte höja i vanlig ordning.
Undra om Fairlo vek sig efter alla Mail ja skickat till dom om att jag vill testa Lösa.Oh ja det är ja.men ogillar falska marknadsföringar.
Någon som vet?Jag har möjlighet Levla 30-50 men vill ej ta ut något mer kommer jag få bättre ränta på det jag redan har 29k utnyttjat? Eller måste jag ta ut mer för att få dom 14%? Skulle vilja öka ta ut betala kredit men då min familj hjälpt mig med allt får jag ej ta nya lån för att betala andra. Men undrar om man höjer om räntan blir bättre?
Ja det är så man får göra tyvärr. Sen öka var 3e månad 20-30-50-100.Jag sökte igår på Fairlo. Blev endast erbjuden 10k, score på Bisnord 3.
Hur många ff har du de senaste 3 månader?Där sket det sig för mig. Önskade öka från 50-> 100 och betala bort små skitlån men föll på förfrågningar. Kundtjänst sa dock att jag skulle prova söka igen då min betalning kanske inte hade registrerats. Vettetusan dock.
3 utöver Fairlo. 2 försvinner i slutet av december så får väl mest troligt vänta till det.Hur många ff har du de senaste 3 månader?
Om jag inte har fel så får man inte ha mer än 1 ff om man ska ansöka från 50 till 100.3 utöver Fairlo. 2 försvinner i slutet av december så får väl mest troligt vänta till det.
Jo, så är det. Folk har lyckats ändå så drog iväg en chansning. Torskar inte jättemycket på det i och med att jag bara kommer söka via Fairlo med bisnode, hade dock svinskönt.Om jag inte har fel så får man inte ha mer än 1 ff om man ska ansöka från 50 till 100.