- Meddelanden
- 321
- Mottagna reaktioner
- 69
- Poäng
- 207
På hur många månader? 3 eller fler månader? De är de som är intressantFörlåt, det va 10st. Gick in och dubbelkollade. Varav 3 st va fairlo
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
På hur många månader? 3 eller fler månader? De är de som är intressantFörlåt, det va 10st. Gick in och dubbelkollade. Varav 3 st va fairlo
Det står ju max 4 förfrågningar de senaste 3 mån under deras frågor o svar. Men får det bara vara 1?Försökte levla nu från 20-30. För många FF. Max 1 FF senaste tre månaderna. Verkar bli hårdare..... Trodde det var 4 FF. Nu m. Är åste jag vänta två månader.
Allt under 20000 är 4 st och allt över 20000 är högst 1 st de senaste 3 månaderna står det på min sidaDet står ju max 4 förfrågningar de senaste 3 mån under deras frågor o svar. Men får det bara vara 1?
Exakt det jag skrev precisBifogar skärmdump från Fairlo eftersom dessa frågor angående antal ff ständigt dyker upp.
Hade fler orkat scrolla tillbaka några sidor i tråden så hade vi sluppit upprepa inlägg hela tiden.Exakt det jag skrev precis
Höjde i 23/12 med 4FF 30-50Allt under 20000 är 4 st och allt över 20000 är högst 1 st de senaste 3 månaderna står det på min sida
Konstigt, jag blev beviljad och hade många FFDom verka ha ändrat. Sist när jag sökte stod det max 4 FF och igår när jag gjorde samma ansökan fick jag avslag med motivering att jag får ha max 1 FF sista 3 månaderna. Gäller från 20 till 30 k. Vet att det står annat på hemsidan vad gäller FF så jag blev förvånad.
1 FF senaste 3 månaderna är i det snålaste laget kan jag tycka.
Det motsvarar max 4 förfrågningar på ett helt år på UC. Något som är ganska normalt?
Vad trist att du inte fick höjning. Hade du något av reglerna som inte var uppfyllda?Hej hoppades på höjning till 100000kr nu men blev nekand med nedan motivering:
Hej,
tack för ditt mail.
Så här fungerar reglerna för Fairlo Levla:
Vänliga Hälsningar
- För var tredje lyckade autogirodragning kan du ansöka om att Levla upp en nivå. Har du sex lyckade i rad kan du Levla upp två nivåer, och så vidare. För att Levla till 100 000 kr behöver du dock först hunnit ha 50 000 kr i tre månader.
- Din kvar-att-keva-på-kalkyl behöver fortsatt vara positiv.
- Vi tar en bisnodeupplysning för att säkerställa att du inte har ett aktivt skuldsaldo, utmätning eller ny anmärkning.
- För att Levla görs en bedömning av dina bisnodeförfrågningar. Du ska ha gjort max fyra förfrågningar de senaste tre månaderna för att bli beviljad.
- För att Levla till ett beviljat belopp över 20 000 kr görs dessutom även en mer detaljerad bedömning av dina bisnodeförfrågningar. För bäst chans att kunna utöka din kredit ska du max ha gjort en förfrågan de senaste tre månaderna. För dig som tex gjort 2-4 förfrågningar görs en bedömning av typ av förfrågan och frågans färskhet. Bisnodeförfrågningar hos Fairlo påverkar inte alls, du kan göra hur många sånna som helst!
Jennifer
Fairlo kundservice
[email protected]
Vad blev du nekad för? Står direkt på skärmen vilken orsak ? Detta är ett Mail om hur Levla funkar .Vad trist att du inte fick höjning. Hade du något av reglerna som inte var uppfyllda?
Vad blev du nekad för? Står direkt på skärmen vilken orsak ? Detta är ett Mail om hur Levla funkar .
Vad blev du nekad för? Står direkt på skärmen vilken orsak ? Detta är ett Mail om hur Levla funkar .
Fråga; hur mycket är ränta vs amortering?1900 i månaden för 100K Fairlo varda och 30K Fairlo Lösa. Det är fan inte farligt med tanke på hur mycket jag kunnat betala bort med hjälp av Fairlo.
Av 2475 kr för både Varda och Lösa (räknade fel tidigare) är ca 1300 ränta.Fråga; hur mycket är ränta vs amortering?
Ingen Anna än fairlo de tre senaste månaderna menar du? Eller har den sista blivit ett år och försvunnit på grund av det? Är det de sist nämda så är det ju troligtvis på grund av nått annat du inte fått höja och kvarstår det är det väl stop i Jan med tyvärr.Ska ansöka 1:a Januari har då ingen annan förfrågan än enbart till Fairlo. Hoppas jag ÄNTLIGEN får höja då! Hade behövts då man vill avsluta lite på UC för att få bättre UC-Score.
Hej svarade längre ner! Missade att klicka så det blev direkt hänvisat till din fråga!
Du föll på nya Ff då förstod ja det som.Hej svarade längre ner! Missade att klicka så det blev direkt hänvisat till din fråga!
Har 50.000 vill upp till 100. Dom räknar väll 3 månader tillbaka? Får vänta och se, ingen panik hur som. Men man hoppas.Ingen Anna än fairlo de tre senaste månaderna menar du? Eller har den sista blivit ett år och försvunnit på grund av det? Är det de sist nämda så är det ju troligtvis på grund av nått annat du inte fått höja och kvarstår det är det väl stop i Jan med tyvärr.
Vad står det på banken när fairlo dragit sina pengar?
Ok. Trustly Group AB står det alltså inte?
Inte på mig iafOk. Trustly Group AB står det alltså inte?
Hos mig står det iallafall Trustly Group!Inte på mig iaf
men konstigt hur det blir så här väl 2 eller 3 senaste 3 månaderGrattis! Du menar att nu fick du höja upp till 50000 kr fast du inte fått det under hela höstenmåste vara för många förfrågningarSå konstigt kunde inte levla efter 3 eller 6 egentligen då jag senaste gången levla till 20000 i juni sen har jag haft 4 ff nu har har jag 3, så testa igår och då gick de att levla till 50000 göttmen konstigt hur det blir så här väl 2 eller 3 senaste 3 månader
Hej!Har 50.000 vill upp till 100. Dom räknar väll 3 månader tillbaka? Får vänta och se, ingen panik hur som. Men man hoppas.
Jag har en fråga.Grattis! Du menar att nu fick du höja upp till 50000 kr fast du inte fått det under hela höstenmåste vara för många förfrågningar
Har du bra Bisnode? Jag hoppas jag kan höja slutet av januariHöjde i 23/12 med 4FF 30-50
Stått hela tiden jag innan jag höjde . Du har fler än 4FF viket är Max. Vänligen Återkom.