• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Fairlo utöka

angel

Viktig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
3 Juli 2020
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
8
Poäng
41
Det står på mina sidor att jag som lojal kund kan utöka mitt lån, vågar vi göra det tro? Har någon härinne erfarenhet? Är det en självklarhet att man blir beviljad?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Feskarn

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
4 September 2018
Meddelanden
167
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Det står på mina sidor att jag som lojal kund kan utöka mitt lån, vågar vi göra det tro? Har någon härinne erfarenhet? Är det en självklarhet att man blir beviljad?

Om Fairlo har lyckats göra en lyckad autogirodragning för dig i tre månader efter varandra samt att du inte har dragit på dig några andra onödiga förfrågningar eller anmärkningar på bisnode under dessa tre månader så ska det inte vara några problem.
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 385
Mottagna reaktioner
373
Poäng
517
Det står på mina sidor att jag som lojal kund kan utöka mitt lån, vågar vi göra det tro? Har någon härinne erfarenhet? Är det en självklarhet att man blir beviljad?
Prövade du om det gick bra med en ökning?
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 385
Mottagna reaktioner
373
Poäng
517
Om Fairlo har lyckats göra en lyckad autogirodragning för dig i tre månader efter varandra samt att du inte har dragit på dig några andra onödiga förfrågningar eller anmärkningar på bisnode under dessa tre månader så ska det inte vara några problem.
Vad är onödiga förfrågningar?
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 192
Mottagna reaktioner
906
Poäng
817
Om Fairlo har lyckats göra en lyckad autogirodragning för dig i tre månader efter varandra samt att du inte har dragit på dig några andra onödiga förfrågningar eller anmärkningar på bisnode under dessa tre månader så ska det inte vara några problem.
Dem säger att dem endast kolla på ifall det kommit nya anmärkningar sen går resten på fairlo scoren
 

angel

Viktig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
3 Juli 2020
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
8
Poäng
41
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp