Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Faktura från avida?

Jag tror inte nån utav dom skriver skit.
Alla här delar med sig av sina egna erfarenheter.

precis som Gran skriver delar med sej av sina egna erfarenheter
varför ljuga om det,ingen mår väl bättre då

Ingen får längre avbetalning än 3 eller 4 gånger hos avida inkasso. Och har jag en avbetalningsplan med 200 kr , okej då har jag lånat 500 kr ! Eller hur ?

Nu tycker jag att ni ska sluta skriva skit !! Avida inkasso bjuda bara 3 eller 4 månade på av betalning ! Svea inkasso bjuda bara 3 månade ! Alla vilken skriva något annat då vill jag gärna se era avbetalningsplan , vilken ni fått skickat hem !! Dessutom har jag fått en avbetalningsplan för Riscum och okmony tillsammans för ca 6900 kr ( det komma till olika avgifta !!! ) för 9 månade / 1100 kr varje månad ! Vem har fått en mindre belopp för den summa , då vill jag gärna se era avbetalningsplan ! Ni vilken prata om avbetalning ska inte skriva vad var framför 1 eller 2 år ! Det gälla bara : NU !! Många sätta förtrohande i den sidan och blir bara osäker.

Jag har avbetalningsplan hos Intrum för Risicum och Okmoney på 1000/månad i 12 månader med en skuld på 11997:- jag har precis fått den.

Ja då har du ja oxå en större skuld som jag. Det beror på vilken skuld du har och den avbetalning får du. Du kan inte en skuld från 5000 kr avbetala med 12 månade !

Ja då har du ja oxå en större skuld som jag. Det beror på vilken skuld du har och den avbetalning får du. Du kan inte en skuld från 5000 kr avbetala med 12 månade !

Jag har en skuld på 2399 Harrys cash som gått till Gothia inkasso den får jag betala 150/månad i 15 månader på då den har lagts ihop med 2 andra skulder hos Gothia.

Hallooooo ! Vi prata här om avida o intrum ! Vad du har på gothia vet jag inte om.

Hallooooo ! Vi prata här om avida o intrum ! Vad du har på gothia vet jag inte om.

Jas jag vet det, vill bara påpeka att det är olika planer man kan få beroende vilket inkassobolag det gäller.Du har en skuld hos Intrum på 6900 betalar 1100/månad jag har en skuld hos Intrum på 12000 och betalar 1000/månad så trots att du har en mindre skuld än mig betalar du mer per månad. Det är alltså även skillnad på planerna inom samma inkassobolag. Så att några har lägre belopp och längre tid att betala tillbaka på är inget ovanligt

Förstå du inte ?? Man kan inte hos intrum avbetala en skuld från 5000 över 12 månade . Då blir det bara 6 månade . Om de andra läsa era inlägg så tro de att man kan avbetala en skuld från 5000 kr över 12 månade. Men det stämma inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp