• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fast motiverad att bli av med 535k i skuld

Kash

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
8 Januari 2018
Meddelanden
128
Mottagna reaktioner
76
Poäng
217
Precis som brorsan säger. 70% av förlusterna är avdragsgill. Hade varit helt galet om man fick tillbaka 70% av sina förluster.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Oturfans

Kunnig medlem
Poäng: 397
Blev medlem
18 April 2020
Meddelanden
112
Mottagna reaktioner
227
Poäng
397
Tjenis! Uppdate lördag 4 dec 2021:

Fick precis ett nytt meddelande från min bank att min extra amortering nu är slutförd. Som planerat så gick min skattejämkning igenom och jag amorterar kraftigt.
Nuvarande skuld: 133 072 kr. Siktar på att ha iafall 110 000 kvar innan året är slut. Får se hur det går.
Ha det bra gott folk!
 

Luna22

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
1 Augusti 2021
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
21
Poäng
112
Tjenis! Uppdate lördag 4 dec 2021:

Fick precis ett nytt meddelande från min bank att min extra amortering nu är slutförd. Som planerat så gick min skattejämkning igenom och jag amorterar kraftigt.
Nuvarande skuld: 133 072 kr. Siktar på att ha iafall 110 000 kvar innan året är slut. Får se hur det går.
Ha det bra gott folk!
Herregud vad imponerad man blir av dig!! Wow
 

Oturfans

Kunnig medlem
Poäng: 397
Blev medlem
18 April 2020
Meddelanden
112
Mottagna reaktioner
227
Poäng
397
25 december 2020
BOOOOOM! 300 000 KVAR! HELT SINNESSJUKT ATT JAG HADD 546 000 I SKULDER BARA 6 MÅNADER SEN!!

Ni som vill följa min resa till skuldfrihet så finns jag på instagram: @The_debtfree_journey

BTW gott nytt år och god jul till er alla! Nästa gång jag säger det ska jag ha 150 tusen kvar!!
Update 12 månader senare:

Som sagt siktade jag på 150k precis 1 år sen, jag har lyckats överträffa mig själv och även köpt ny bil, gjort det jag vill göra, (även om jag har fått prioritera) utvecklat ett starkt driv inom mig och fick ett ordentligt självförtroende, på köpet.

Jag har överträffat mig själv genom att hamna över vad jag förväntade mig ha kvar innan nyår och siktar på till och med 110k, innan detta nyår är slut.

Jag är inte klar än och har en bit på vägen, jag har fått känna tålmodet ta slut, flertal gånger.
Men det hindrar inte mitt driv.

Kände bara att få skriva lite innan nyår, igen.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Update 12 månader senare:

Som sagt siktade jag på 150k precis 1 år sen, jag har lyckats överträffa mig själv och även köpt ny bil, gjort det jag vill göra, (även om jag har fått prioritera) utvecklat ett starkt driv inom mig och fick ett ordentligt självförtroende, på köpet.

Jag har överträffat mig själv genom att hamna över vad jag förväntade mig ha kvar innan nyår och siktar på till och med 110k, innan detta nyår är slut.

Jag är inte klar än och har en bit på vägen, jag har fått känna tålmodet ta slut, flertal gånger.
Men det hindrar inte mitt driv.

Kände bara att få skriva lite innan nyår, igen.
Fyfan vad grym du är!!!!
 

Oturfans

Kunnig medlem
Poäng: 397
Blev medlem
18 April 2020
Meddelanden
112
Mottagna reaktioner
227
Poäng
397
Tjenixen! Inte glömt bort er kamrater!

Uppdatering: 13 feb 2022.
Inte mycket kvar nu, 99k som från början var 546 722 kr. Jag mår finemang och vet att detta kommer lösa sig. Liite ångestpuckar kbland övee vad jag kunde ha gjort me dem pengarna. Men jag ser det som en investering i mig själv då jag har fått utvecklas en del. Ska bli skönt och bli av med denna tillvaron om 4-5 månader. Tack för mig än sålänge
 

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Tjenixen! Inte glömt bort er kamrater!

Uppdatering: 13 feb 2022.
Inte mycket kvar nu, 99k som från början var 546 722 kr. Jag mår finemang och vet att detta kommer lösa sig. Liite ångestpuckar kbland övee vad jag kunde ha gjort me dem pengarna. Men jag ser det som en investering i mig själv då jag har fått utvecklas en del. Ska bli skönt och bli av med denna tillvaron om 4-5 månader. Tack för mig än sålänge
Tju kingen, galet starkt jobbat!

Får man fråga hur många månader du hållt på nu?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp