Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fattar inte, en invändan inlämnats?

Fick brev från Intrum om mitt bank norweigien
Står att jag ska betala innan den 24/5 eller höra av mig
Logga in för att be om avbetalningsplan, men se det går inte.
Står att en invändan inlämnats så ska ringa ett nummer för att höra om det tillkommit eventuella kostnader Nån juridisk avdelning
men jag har inte inlämnat någon invändan!!!

Kan det vara BN som lämnat en invändan till Intrum om ditt lån?

Ingen aning men varför då??
Först lämna in dit sen invända innan det ens gått tiden ut?
Ska ringa imorgon

Jag skrev visserligen till BN om att få betala ikapp denna månad men det var i början av maj och det kom svar först idag att det var på inkasso så det kan ju inte ha påverkat på nått sätt
Det tråkiga i det hela är att jag var efter med 300 kr känns lite surt men missa det då jag hållit på och stressat sönder mig på Gothia som bara är för mycke

Jag skrev visserligen till BN om att få betala ikapp denna månad men det var i början av maj och det kom svar först idag att det var på inkasso så det kan ju inte ha påverkat på nått sätt
Det tråkiga i det hela är att jag var efter med 300 kr känns lite surt men missa det då jag hållit på och stressat sönder mig på Gothia som bara är för mycke
Förstår fullständigt vad du menar att all ork och energi gått åt att kämpa mot Gothia. Det är inte bara telefonsamtal och mejl som suger kraft ur en utan det är också att man blir behandlad som en skit av alla dessa inkassobolag. Jag hoppas verkligen det löser sig för dig i morgon.

Tack! Ja fasiken va trött man blir, men ingen ide att surna till utan bara tjata vidare och jobba till man stupar
Men Gothia har då sett till att mitt liv just nu suger.
men visst har skuld och den ska betalas , men 9000/mån är lite häftigt :oops:

Nu vet jag att det bara var ett fel som smugit över från ett slutbetalt ärende som jag bestred
Han jag prata med tyckte servar jättekonstigt med
Men nu är det fixat

Nu vet jag att det bara var ett fel som smugit över från ett slutbetalt ärende som jag bestred
Han jag prata med tyckte servar jättekonstigt med
Men nu är det fixat
Vad skönt att det är fixat!!! Förstår fullständigt vad du menar. Man ligger redan nere men fortsätter blir sparkad.

Ang Gothia!! Hur kan de tro att du ska kunna klara av att betala 9000 kr/mån! Det är helt orimligt! Plus allt annat som ska betalas. Blir så arg! Visst ska man betala sina skulder men det är ju inte hållbart för fem öre!! Jag får ont i magen av att höra detta! Betalar 1700 till Gothia (har förhandlat hårt med dem) och det är knappt så jag lyckas få ihop 1700 varje månad, har betalat i 3 år men nu har jag "bara" 5 gånger kvar!!
Har du bett att få prata med ngn högre upp? Arbetsledare eller så? JAg vet att det är svårt och att man bli vägrad men det här är f*n inte okej! Har de erbjudit dig att frysa in räntan? Det gjorde de på min skuld!

Har skrivit till klagomålsansvarig
Men de vill inte ändra
Men måste försöka igen orkar inte annars allt går till inkasso snart

Det låter verkligen jättetufft!! Hur länge måste du betala 9000 kr/månad? Om du betalar typ 3 månader går de inte med på att sänka beloppet sen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp