• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Femtusen öppnar snart?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
M

Mackan

Gäst
Poäng: 0
Såna som Jacob som förstör de lilla som inte redan är förstört i denna lilla skitvärld av skulder som ska vändas varje månad. Du har inte en fucking aning vilka problem folk har.. Och har mage att baktala företag efter företag som faktiskt ger oss krediter fortfarande.... Ja de kanske dags att ja loggar in och berättar min historia också..Men inte för att hjälpa dig utan för att hjälpa andra människor som har kniven mot strupen...
Jag har följt sidan anonymt sedan flera år och all info har hjälpt mig..
Varför har jag då inte skapat inloggning och suttit här o skrivit..
Jo för man skäms o mår dåligt ändå..
Tills nu då en fucking person idiot förklarar allt o alla...
Min situation är nu arbetslös sen 3,5år tillbaka... Jag har över 1 milj i lån och över 1 milj i krediter... jag e inte spelmissbrukare ... Jag hamna bara här åndå..Många år med bra ekonomi sen rasa allt av olika anledningar..
De ja vill säga att detta forum har räddat mig... jag har fortfarande inga bet anm..eller hos knf.. Jag hoppas att framåt att jag orkar dela min erfarenhet av alla er bra personer på detta forum..Ni är GULD VÄRDA
Till Jacob ..logga ut och hitta dig en hobby istället
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 833
Mottagna reaktioner
605
Poäng
667
Såna som Jacob som förstör de lilla som inte redan är förstört i denna lilla skitvärld av skulder som ska vändas varje månad. Du har inte en fucking aning vilka problem folk har.. Och har mage att baktala företag efter företag som faktiskt ger oss krediter fortfarande.... Ja de kanske dags att ja loggar in och berättar min historia också..Men inte för att hjälpa dig utan för att hjälpa andra människor som har kniven mot strupen...
Jag har följt sidan anonymt sedan flera år och all info har hjälpt mig..
Varför har jag då inte skapat inloggning och suttit här o skrivit..
Jo för man skäms o mår dåligt ändå..
Tills nu då en fucking person idiot förklarar allt o alla...
Min situation är nu arbetslös sen 3,5år tillbaka... Jag har över 1 milj i lån och över 1 milj i krediter... jag e inte spelmissbrukare ... Jag hamna bara här åndå..Många år med bra ekonomi sen rasa allt av olika anledningar..
De ja vill säga att detta forum har räddat mig... jag har fortfarande inga bet anm..eller hos knf.. Jag hoppas att framåt att jag orkar dela min erfarenhet av alla er bra personer på detta forum..Ni är GULD VÄRDA
Till Jacob ..logga ut och hitta dig en hobby istället
Hänger inte med på vad du menar? Du vet ju inte min anledning varför jag är här osv eller hur företag behandlat mig eller någonting? Jag försöker hjälpa er och berätta för er mina upplevelser, tipsar folk med mers vilket jag absolut har rätt till.....så får jag skit och folk som inte har en enda jävla aning om hur eller varför jag blivit behandlat illa av företagen dumförklarar mig och utgår direkt från att det är mitt fel?! De här får man då höra egentligen från ingenstans och, forumet är liksom till för att hjälpa varandra men så fort man gör ett inlägg ska det alltid gnällas, kämpat som en jävla tokidiot för att släcka bränder, göra rätt för mig och få allting att gå runt och haft ett helvete i över 4 år. Sen när jag blivit riktigt illa behandlad av företag så slänger folk skit på mig som då direkt antar att jag gjort fel??? Vad jag då gör är att berätta att det ju inte bara är jag som lever över mina tillgångar eller varit sen med inbetalningar osv och jag sa inte att alla gör det men jag menar att vi i grund och botten ändå har liknande problem. Varför skulle jag inte få göra det? Varnar man för företag är det fel, berättar man sina upplevelser är det också fel, talar man positivt om företag så är det också fel (för att nån annan tycker nåt annat). Låt mig ha min åsikt om vissa av företagen och sluta döma mig. Vi här ska ju hålla ihop och inte fan flyga på varandra..........
Sett fler inlägg där folk sagt sitt om företagen (som andra ju inte alls vet någonting om) och folk ska läxa upp en och säga att man är otacksam eller ansvarslös. Det är inte heller så jävla kul, speciellt inte då man kämpar varenda varenda sekund, varenda minut och varenda dag med detta...............
 
Senast ändrad:

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 833
Mottagna reaktioner
605
Poäng
667
Någon som vet vilken tidpunkt på dagen som femtusen har öppet för ansökningar?
Brukar vara helt olika tider. Själv har jag faktiskt aldrig sett att det är öppet mer än när jag ansökte förstås, men folk här inne säger att det är öppet då och då (oftast i 1-5 minuter) ett tips är att mejla honom och fråga. Dock så har han ibland sagt vid vissa tidpunkter men att det inte har stämt sen.
 

Kharin

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
10 Januari 2018
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
105
Poäng
307
Skulle verkligen inte vilja låna från denna Inge men behöver verkligen 5000 kr. Varit in och kollat flera gånger sen i onsdags men alltid stängt. Någon som sökt nyligen?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp