Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Varför skulle någon lägga ner så mycket tid och energi utan att vilja låna ut? Herregud gubben har ju precis startat detta. Visst kan man tycka att de borde ha systemet på plats. Men ärligt, varför skulle inte barnsjukdomar uppstå i uppstarten?
Att skicka betalningar till Swedbank som
Ska swisha ut lånen till kunderna är knappast en barnsjukdom. Det är hittepå :)

Vem har dessutom sagt att det är Inge 50+? Kan ju vara vem som helst typ hans unge som lyckats skriva pappa på företaget och sedan försöka sig på att vi ska legitimera oss med bank id och sen vipps så har alla konton länsats?

Vem har dessutom sagt att det är Inge 50+? Kan ju vara vem som helst typ hans unge som lyckats skriva pappa på företaget och sedan försöka sig på att vi ska legitimera oss med bank id och sen vipps så har alla konton länsats?
Ja de e en lysande ide att rensa skuldsattas konton.. för där finns ju gott om flis! Haha..

Men alla ni som har sökt och fått beviljat men inte chattat med dem, har ni fått nåt mejl eller så? Har ni fått en ff tagen?

Alltså... nu är hemsidan öppen igen... fattar inget!

Ja de e en lysande ide att rensa skuldsattas konton.. för där finns ju gott om flis! Haha..
Så du är så pass bakom flötet att du menar att lånetagare inte kan ha deg på kontot och att man inte får in en lön? Speciellt eftersom det är löning på torsdag och det är då gubben kommer be om BankID...

Står ju fortfarande att de ej tar emot fler ansökningar. Haha. Dör :D

Och varför skulle man vänta tills torsdag när det är onsdag imorgon. Jo för att de ska blåsa alla vid löning, klart...enkelt.

Varför skulle någon lägga ner så mycket tid och energi utan att vilja låna ut? Herregud gubben har ju precis startat detta. Visst kan man tycka att de borde ha systemet på plats. Men ärligt, varför skulle inte barnsjukdomar uppstå i uppstarten?
Men du. Han påstår saker som inte ens finns? Han skickar in ”filer till swedbank så dom betalar ut swish”. DETTA EXISTERAR INTE!!! Det var EXAKT samma saker som hände 2017. Ingen fick ett skit. Kan du verkligen inte koppla ihop detta? Really?

Såklart är det inget lurenderjeri, han skriver ju själv att dom inte luras. Tror ni inte på Inge?
Hur många som heter Inge känner ni som ljuger, inte många va? Statistiskt sett så ljuger han inte. :facejoy::facejoy::facejoy:
Eller så kan man ju tänka att för varje Inge man springer på som är ärlig så är man ett steg närmare en oärlig Inge. :(

Såklart är det inget lurenderjeri, han skriver ju själv att dom inte luras. Tror ni inte på Inge?
Hur många som heter Inge känner ni som ljuger, inte många va? Statistiskt sett så ljuger han inte. :facejoy::facejoy::facejoy:
Eller så kan man ju tänka att för varje Inge man springer på som är ärlig så är man ett steg närmare en oärlig Inge. :(
Räcker med att veta att denna Inge ljuger?

Jag ansökte och fick godkänt på en sekund och jag har en drös anmärkningar trots att man inte får ha det.

Men det är intressant varför man vill ha nr och personnummer? Det är ju liksom allmänna uppgifter :D

Jag ansökte och fick godkänt på en sekund och jag har en drös anmärkningar trots att man inte får ha det.

Men det är intressant varför man vill ha nr och personnummer? Det är ju liksom allmänna uppgifter :D
Du ansökte alltså efter att ha läst denna tråden? Hahaha what?

Du ansökte alltså efter att ha läst denna tråden? Hahaha what?

Japp, tänkte bara kolla om dom ens gör en upplysning eller någon kontroll öht, vilket som inte gör.

Blir så nyfiken på vad gubben håller på med. Nu har han uppgifter han kan hitta på hitta.se iaf. Hoppas det händer något kul

Längst ner på sidan, under alla villkor finns nu texten ”vi tar inte emot några fler ansökningar idag”

Tror ni inte att det kan vara så att Inge väntar på sin lön imorgon den 25:e för att kunna göra utbetalningarna från sitt privata konto?? :D :D :D

Fan vilket svin. Mejlade han för ett tag sen att jag vill ta bort ansökan. Att jag vill spärra mig från hans sida. Ändå lön imorgon. Ger mig fan på att det swishas in innan dagen är slut. Ha det gott alla och tack för uppdateringarna.

Fan vilket svin. Mejlade han för ett tag sen att jag vill ta bort ansökan. Att jag vill spärra mig från hans sida. Ändå lön imorgon. Ger mig fan på att det swishas in innan dagen är slut. Ha det gott alla och tack för uppdateringarna.
Nej nej han kommer aldrig swisha. Gubben vet väl inte ens hur man skulle ställa in gräns för swish om pengarna ens skulle funnits alltså....

Senast ändrad:
Gubben verkar ha gått upp i rök (och ja, jag säger det även om det bara gått 1,5 dag utan svar).
Jag sitter ju samtidigt och hoppas på som någon sa att han väntar tills löning. Men jag tror svaret är ganska enkelt: Vi kommer inte få några pengar oavsett om det handlar om en snäll, oteknisk gubbe med en teknik som en handikappad 95-årig farfar eller att det handlar om någon som vill spela oss ett spratt. Varför skulle man dock vilja göra det utan att tjäna på det är frågan?
Han säger att han inte luras, men vad jag vet skulle sidan öppna idag igen för nya ansökningar vilket inte ens har hänt det heller så bara där talar ju gubbstrutten osanning. Om sidan inte ens uppdateras då är det väl sjävklart att vi inte får några pengar heller. Man får förlita sig på lönen suck...

Ja tyvärr är det så. Jag har funderat lite men jag kommer egentligen inte på något som skulle kunna hända med uppgifterna som folk skickat. Mer än reklam och dyligt. Nä, jag får inte ihop det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp