- Meddelanden
- 2 281
- Mottagna reaktioner
- 757
- Poäng
- 737
Samma här. Eller så blir man en kreditupplysning rikare (dvs till ens nackdel) och ingenting händer sen.....
F
FridaFrid
Gäst
Poäng: 0
Sanningen är ju att vi alla är desperata o hoppas in i det sista. Tar varenda skitlån vi kan, annars hade man inte orkat engagera sig så här i en tråd på ett forum utan släppt det.
Funderar, vad får man skriva för typ av kontrakt? Är det bara personnummer o swish!? Eller något att det verkligen är ett lån? Tänker på typ penningtvätt. Funderar också på att man verkar ha olika upplysningar? Nån skrev alektum, nu bisnode?
Funderar, vad får man skriva för typ av kontrakt? Är det bara personnummer o swish!? Eller något att det verkligen är ett lån? Tänker på typ penningtvätt. Funderar också på att man verkar ha olika upplysningar? Nån skrev alektum, nu bisnode?
- Meddelanden
- 2 281
- Mottagna reaktioner
- 757
- Poäng
- 737
Ja du har rätt i det du skriver.Sanningen är ju att vi alla är desperata o hoppas in i det sista. Tar varenda skitlån vi kan, annars hade man inte orkat engagera sig så här i en tråd på ett forum utan släppt det.
Bisnode? Vem sa det? Tror att det bara är via alektum iallafall inte hört något annat.
Hela grejen är ju mysko...
F
FridaFrid
Gäst
Ja du har rätt i det du skriver.
Bisnode? Vem sa det? Tror att det bara är via alektum iallafall inte hört något annat.
Hela grejen är ju mysko...
Någon här ovan men hann rätta sig själv medan jag skrev. Ni som sökt, är det ett tydligt lånekontrakt ni signerat?
- Meddelanden
- 2 281
- Mottagna reaktioner
- 757
- Poäng
- 737
Alltså det står ju ganska bra med information nedanför, så texten med villkor osv ser ju ändå hyfsat pålitlig ut, jämför liksom med resten av sidan. Samtidigt är resultatet att inga stålar trillat in på kontot, gubben har slutat svara, året 2017 var det tydligen samma sak osv osv...Någon här ovan men hann rätta sig själv medan jag skrev. Ni som sökt, är det ett tydligt lånekontrakt ni signerat?
G
Groda12345
Gäst
Det kostar för dom att ta upplysningen så vore märkligt om de inte ör seriöst?
- Meddelanden
- 88
- Mottagna reaktioner
- 12
- Poäng
- 52
Ja visst gör det så ? , undra bara hur länge man får vänta på dom då ?Det kostar för dom att ta upplysningen så vore märkligt om de inte ör seriöst?
- Meddelanden
- 2 052
- Mottagna reaktioner
- 1 148
- Poäng
- 897
Dom tog tydligen upplysningar 2017 också men det hände ingenting.Det kostar för dom att ta upplysningen så vore märkligt om de inte ör seriöst?
- Meddelanden
- 100
- Mottagna reaktioner
- 21
- Poäng
- 112
Jag har i alla fall inte hört något, mer än att en upplysning har tagits.Hur går det för er som sökt? Har ni fått besked från Inge?
- Meddelanden
- 2 281
- Mottagna reaktioner
- 757
- Poäng
- 737
Nej, ingenting nytt. Gubben svarar inte ens.
L
Larry
Gäst
Vilken.Skojare de verkar vara. Samma som för 2 år sen...man.skulle säga till Fi...om.detta.. funderar på detta...men.själv ha jag inte sökt hos dennna drummel.
- Meddelanden
- 375
- Mottagna reaktioner
- 120
- Poäng
- 307
haha man skrattar ju så högt när man läser detta. Lixom vem heter inge idag hahaha och ett företag som måste vänta på sin lön innan dom kan betala ut HAHAHA Sjukt.......................................
- Meddelanden
- 2 281
- Mottagna reaktioner
- 757
- Poäng
- 737
Sjukaste är väl att han trots löning fortfarande inte betalat ut.haha man skrattar ju så högt när man läser detta. Lixom vem heter inge idag hahaha och ett företag som måste vänta på sin lön innan dom kan betala ut HAHAHA Sjukt.......................................
- Meddelanden
- 2 281
- Mottagna reaktioner
- 757
- Poäng
- 737
Åh herregud nästa bortförklaring då...
Eftersom gubben redan på förhand bestämde att swish eventuellt inte skulle fungera ni minns så vet jag att han planerat för detta. Ursäkterna bara haglar och växer....
Vilket hyckleri! Man tror ju inte det finns såna här stora mytomaner i verkligheten.....
Eftersom gubben redan på förhand bestämde att swish eventuellt inte skulle fungera ni minns så vet jag att han planerat för detta. Ursäkterna bara haglar och växer....
Vilket hyckleri! Man tror ju inte det finns såna här stora mytomaner i verkligheten.....
Bilagor
- Meddelanden
- 100
- Mottagna reaktioner
- 21
- Poäng
- 112
Jag fick följande svar av Inge på Mail:Sjukaste är väl att han trots löning fortfarande inte betalat ut.
”vi jobbar vidare med rättningar i systemet
något virus har kommit in med någon ansökare
vi kommer med info inom kort
mvh”
rent bullshit såklart

- Meddelanden
- 2 281
- Mottagna reaktioner
- 757
- Poäng
- 737
Okej det är bluff tjejen fick exakt samma svar som mig (som någon nämnde tidigare) inte en stavelse annorlunda. Ni kan skita i detta.
- Meddelanden
- 2 281
- Mottagna reaktioner
- 757
- Poäng
- 737
Han svarar samma till alla. Vilken hycklare!Jag fick följande svar av Inge på Mail:
”vi jobbar vidare med rättningar i systemet
något virus har kommit in med någon ansökare
vi kommer med info inom kort
mvh”
rent bullshit såklart![]()
L
Lillan1
Gäst
Sökte på bolaget. De har tydligen fått en anmärkning denna veckan?
- Meddelanden
- 2 442
- Mottagna reaktioner
- 1 592
- Poäng
- 1 147
Sökte på bolaget. De har tydligen fått en anmärkning denna veckan?
De hade anmärkningen tidigare, se ett inlägg jag gjorde 12 juni i tråden.
L
Lillan1
Gäst
Okej, är ny här, gled in via google. Så inte så bekant med sidan, ska läsa tråden!De hade anmärkningen tidigare, se ett inlägg jag gjorde 12 juni i tråden.
- Meddelanden
- 506
- Mottagna reaktioner
- 198
- Poäng
- 377
Hahaha men VARFÖR ta upplysning??? Varför hålla på och ljuga??
Eller hur. Sen tänker jag, kostar det inte honom mer? Kostar inte typ tillstånd från FI samt o ta upplysningar från UC?
Själva hemsidan? Etc?
- Meddelanden
- 100
- Mottagna reaktioner
- 21
- Poäng
- 112
Japp vi skiter i dem nu. Inge kan hålla på att jävlas bäst han vill med sina lögner om krascher och virusOkej det är bluff tjejen fick exakt samma svar som mig (som någon nämnde tidigare) inte en stavelse annorlunda. Ni kan skita i detta.
- Meddelanden
- 2 052
- Mottagna reaktioner
- 1 148
- Poäng
- 897
Vad är konceptet?Han kör samma koncept som saldo.se, hans hemsida verkar dock vara snäppet billigare.

- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
Har ni kanske hört talas om den där snubben som skulle starta ett stort företag som underleverantör, hyrde lokaler anställde folk sen när de kom till "jobbet" fanns det inget. Tror detta är lite samma bakgrund nån som tror lite för mycket på sig själv och sin idé "det löser sig"
- Meddelanden
- 2 281
- Mottagna reaktioner
- 757
- Poäng
- 737
Hm nja tror bara han lurar oss.Har ni kanske hört talas om den där snubben som skulle starta ett stort företag som underleverantör, hyrde lokaler anställde folk sen när de kom till "jobbet" fanns det inget. Tror detta är lite samma bakgrund nån som tror lite för mycket på sig själv och sin idé "det löser sig"
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
"Något virus kommit in med någon ansökare" hahahaÅh herregud nästa bortförklaring då...

- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Det är det som är frågan och som håller oss alla här på helspänn. Upplösningen kommer väl i sista avsnittet för säsong 2. Nästa år kommer säsong 3, Inge har fattat att behovet finnsHahaha men VARFÖR ta upplysning??? Varför hålla på och ljuga??

- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Jag tror inte att han vill luras, utan han har väl tänkt komma igång med verksamheten men stött på patrull här och där.Vad är det för mening att ljuga egentligen? Förstår inte poängen med det ? Va får han ut av att lura oss att vi ska få låna pengar liksom.?
- Meddelanden
- 100
- Mottagna reaktioner
- 21
- Poäng
- 112
Jag är numera helt övertygad om att det inte är nåt fuffens med dessa, utan att det bara handlar om en totalt inkompetent Nisse bakom spakarna. Alla ursäkter är lögner, troligtvis handlar det antingen om att de inte ännu har kapital på plats, alternativt att de helt enkelt inte vet hur man drar igång allt.Jag tror inte att han vill luras, utan han har väl tänkt komma igång med verksamheten men stött på patrull här och där.
- Meddelanden
- 2 281
- Mottagna reaktioner
- 757
- Poäng
- 737
- Meddelanden
- 100
- Mottagna reaktioner
- 21
- Poäng
- 112
Fick samma svar...Lite uppgradering. Ursäkterna fortsätter hagla, allt för att bara skjuta upp tiden.
Helt otroligt hur man kan hyckla så mycket.....
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.