Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Jag skulle också rekommendera er som fått pengar att omedelbart swishat tillbaka dem. Man måste var blind för att inte se att detta luktar fuffens lång väg. Hoppas ni betalar i tid om ni väljer att behålla stålarna...

Jag skulle också rekommendera er som fått pengar att omedelbart swishat tillbaka dem. Man måste var blind för att inte se att detta luktar fuffens lång väg. Hoppas ni betalar i tid om ni väljer att behålla stålarna...
Men alltså seriöst. Vadå skulle det vara värsta ligan som ligger bakom detta tror du eller? Jag vet precis vem detta är och nej. Det oroar mig inte.

Do as you like, det är bara att läsa tråden för att fatta att det är ytterst oseriöst och fuffens.

Han lånar nog ut sina pengar men har inte så mycket att låna ut. Att det dröjer beror kanske på att föregående lån måste betalas tillbaka för att han ska ha nåt att låna ut. Om han lyckas låna ut till 10 pers första månaden så får han ju tillbaka dessa o kan låna ut till 10 nya, plus några till för sin vinst. HAn tänker nog att om ett år eller nåt kan kan sluta jobba och leva på avgifter o räntor.
Eller så har OG hittat en bra målvakt.

Men alltså seriöst. Vadå skulle det vara värsta ligan som ligger bakom detta tror du eller? Jag vet precis vem detta är och nej. Det oroar mig inte.
Vet du vem han är tack vare vad du hittat på nätet ? Eller känner du honom faktiskt i verkligheten? För målvakter på pappret är helt rena . Det är liksom det som är grejen

Verkar vara en bluffsida!! Finns många skojare! Tyvärr!!

Man kan iaf inte ansöka mer på hemsidan iaf

Ingen mer som fått utbetalt ? Jag fick också godkänt för 9 dagar sen och de har tagits en upplysning på mig?

Nu har jag alltså fått hem en faktura på 6400 kr fast jag inte fått något utbetalt?? Nån mer ?

Ni blev varnade.

På riktigt? Fyfan!
Anmäl! Undra om de typ skrivit i det finstilta "även om du inte blir beviljad och får utbetalt så måste du betala".

Exakt alla vi som varnat er ni får fn skylla er själva . Sorry men så är det

Jakten på pengar kan göra en själv obeskrivligt naiv. Hoppas det löser sig för er som fått en faktura utan utbetalt lån.

Eftersom ingen av er singerade något avtal ? Dvs med bankid eller så . Så kan dom ändra å göra om räkningar å annat precis som dom vill

Så jävla trött på dessa idioterna!
Förra veckan fick jag svar på mailen när jag frågade när pengarna kommer. ”Imorgon, imorgon troligtvis imorgon” samma svar varje dag. Nu svarar de inte ens längre. Så jävla oseriöst så det finns inte!

Så jävla trött på dessa idioterna!
Förra veckan fick jag svar på mailen när jag frågade när pengarna kommer. ”Imorgon, imorgon troligtvis imorgon” samma svar varje dag. Nu svarar de inte ens längre. Så jävla oseriöst så det finns inte!
Ja det är oseriöst och det verkar som att Inge har tagit sig alldeles för mkt vatten över huvudet.

Jag hade anmällt detta företag och bestridit via domstol/tingsrätt. Rätt kul om dom hade vågat dyka upp när man har kommit så långt.

Jag hade anmällt detta företag och bestridit via domstol/tingsrätt. Rätt kul om dom hade vågat dyka upp när man har kommit så långt.
Ja eller tipsa dom på avesta tidning anonymt o hänvisa till låneforum här så dom.få.se hur den.skojaren blåser folk
Kanske skriver om de i tidningen

Ja elller tipsa avesta tindning anonymt o hänvisa till detta forum så kanske dom.skriva om blås boda finans om vilken jävla skojare han är

Jag har fått pengarna utbetalt, verkade vara fler som fått det (vet inte hur många) men sen verkar de ha tagit stopp kanske? Eller så har han nått swishgränsen och vet inte hur han ska ändra den haha? Iallafall fått fått en faktura.

Hahaha fick just en swish trots att jag inte möter kraven då jag har anmärkningar.

Ingen faktura dock, trots att jag sökte första dagen :facejoy::facejoy::facejoy:

Tydligen går de ansöka på deras hem sida igen... hur gick.de för er som sökte innan?

Behöver verkligen verkligen 5000kr och får ingenstans

Behöver verkligen verkligen 5000kr och får ingenstans

Så länge man betalar tillbaka i tid lär det väl inte vara några konstigheter tänker jag.
Sen beror de väl lite på hur snabba dom är på att betala ut också, verkar ju inte ha vart jätte snabba tidigare.

Mm kommer det inom en vecka är det lugnt för mig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp