Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ferratum höjning när?

Har en pågående avbetalning hos inkasso som snart är avklarad. Är man spärrad för att söka lån på nytt hos dessa iom detta?

Yes, så är det för mig. Är ändå lite tacksam för det...
Ja jag har för mig dom sa de till mig också när jag släppte till inkasso.
Också tacksam för de faktiskt. Tror aldrig man blir av med skiten annars :axelryck:

Fortfarande inget här :(
Hur många inbetalningar irad har du gjort innan denna höjning?

Skickar dem ut höjningarna samtidigt?. Isåfall har man inte fått.

Var ser ni om man får höjning? Gjort 8 betalningar ja utan fått höjning

Tjatigt då efter 8 betalningar utan å få vissa får efter 2,4

Jag ser att jag alltid fått höjning dagen efter sms med betalning registrerad. Jag fick idag den registrerad. Har det varit så för er?

Nej men jag undrar om jag får imorgon. Fick det sist efter sms betalning registrerad.

Jag fick upp på sidan igår att jag kunde öka min. Däremot så har jag inte lyckats att få igenom det med instantor, första gången så stod det: tar längre tid än väntat.
Och det hände ingenting på mer än 30 min.
Testar jag nu så kommer fastnar det innan jag får upp den i BankID. Testat på telefon, 2 datorer och olika webbläsare (edge,chrome,Firefox)
Någon mer som har haft detta problem?

Det verkar inte bättre. Kommer upp att jag måste klicka i det och godkänna att de går igenom men det fungerar inte för mig. Står bara och tuggar

Samma sak för mig.Står bara och snurrar eller så står det att det ovanligt lång tid

Trodde dom bara hade upp till 45.000 men nu kunde jag höja till 50k. Nån fler som fått det erbjudandet?

Jag fick erbjudande om höjning till 50.000 på min sida då jag loggade in.Gjorde en ansökan som gick igenom.

Skrev till kundtjänst de är 45000 säger dom haha väldigt konstigt

Nej går inte få höjning säkert betalat 10 gånger i tid utan att få

Undra vad man gör för fel som inte får höjning, betalat in varje gång även lite extra ibland. Säkert 10 gånger.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp