O
Olga333
Gäst
Poäng: 0
När brukar en eventuell höjning komma?
- Meddelanden
- 2 282
- Mottagna reaktioner
- 759
- Poäng
- 737
Verkar ju aldrig som att någon här får höjning?
- Meddelanden
- 864
- Mottagna reaktioner
- 256
- Poäng
- 457
Jag har fått höjning varannan månad men inte denna ännu iafVerkar ju aldrig som att någon här får höjning?
- Meddelanden
- 3 104
- Mottagna reaktioner
- 1 388
- Poäng
- 1 057
Slutade betala efter 8 månader fel fritt och låter det gå till inkasso istället och löser skulden där.Verkar ju aldrig som att någon här får höjning?
Tröttnade på att vänta på höjning och prioriterad andra som man kan få det och löser ut skulden relativt snabbt när det väl är hos inkasso
- Meddelanden
- 1 336
- Mottagna reaktioner
- 885
- Poäng
- 717
Slutade betala efter 8 månader fel fritt och låter det gå till inkasso istället och löser skulden där.
Tröttnade på att vänta på höjning och prioriterad andra som man kan få det och löser ut skulden relativt snabbt när det väl är hos inkassorappoetwra
Rapporterade dem missbrukad kredit på dig när det gick till inkasso? Hur stor var skulden och vad fick du för avbetalningsplan?Slutade betala efter 8 månader fel fritt och låter det gå till inkasso istället och löser skulden där.
Tröttnade på att vänta på höjning och prioriterad andra som man kan få det och löser ut skulden relativt snabbt när det väl är hos inkasso
- Meddelanden
- 3 104
- Mottagna reaktioner
- 1 388
- Poäng
- 1 057
Inte gått ditt än ligger 2 månader efter men nej tror inte dem rappoterar detRapporterade dem missbrukad kredit på dig när det gick till inkasso? Hur stor var skulden och vad fick du för avbetalningsplan?
- Meddelanden
- 1 336
- Mottagna reaktioner
- 885
- Poäng
- 717
Okej, samma som mig. Velar om jag ska betala in eller ej.. är lite otydligt när man läser deras avtal huruvida dem rapporterar eller ej.Inte gått ditt än ligger 2 månader efter men nej tror inte dem rappoterar det
W
Weweweew
Gäst
Fick höjning idag
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Kan man låna hos dessa igen när man återbetalat avbetalning hos inkasso eller är man spärrad?
- Meddelanden
- 3 405
- Mottagna reaktioner
- 3 466
- Poäng
- 1 957
Spärrad på livstid har jag fått till mig iallafall.Kan man låna hos dessa igen när man återbetalat avbetalning hos inkasso eller är man spärrad?
- Meddelanden
- 3 104
- Mottagna reaktioner
- 1 388
- Poäng
- 1 057
Syns nu på uc så betala finns nog risk att det bör missbrukad kredit där annarsOkej, samma som mig. Velar om jag ska betala in eller ej.. är lite otydligt när man läser deras avtal huruvida dem rapporterar eller ej.
G
Gästt
Gäst
Någon som har fått höjning denna månaden?
- Meddelanden
- 20
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 7
Ja men de avslogs och då skrev jag i chatten och se va fler som fått de problemet och de skulle väll åtgärdas
- Meddelanden
- 555
- Mottagna reaktioner
- 425
- Poäng
- 527
Ja mer än 1000krRäntan varje månad på 45 k lär väl vara minst 1000 spänn va?
F
Fairloooo
Gäst
1700 typRäntan varje månad på 45 k lär väl vara minst 1000 spänn va?
- Meddelanden
- 21
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
Snyggt!Från 31K till 38K idag, bara haft någon enstaka tusen uttaget senaste månaderna.
Har du behövt uppdatera din profil på sistone? födelseort och nationalitet? samt arbete?
- Meddelanden
- 1 410
- Mottagna reaktioner
- 1 005
- Poäng
- 837
Snyggt!
Har du behövt uppdatera din profil på sistone? födelseort och nationalitet? samt arbete?
Nope, inga nyheter.

- Meddelanden
- 21
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
Dyker upp på hemsidan i användarpanelen, jag får aldrig mail om det.Vart får ni höjning? Meddelande på Mail eller?
- Meddelanden
- 21
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
När du loggar in på ferratum kredit, så finns det en ikon uppe till vänster hörn med en gubbe.Var på hemsidan vilken av alla sidor?
Klicka på den så får du ner en meny med alternativ tex ”min profil, mina lån” och har du möjlighet att höja så finns det ett alternativ där som heter ”höj din kreditgräns”.
Nu är jag inte helt insatt i ferratums kriterier och algoritm för vem som får höja men tänkte höra med dig.
Om du klickar på min profil, får du upp några rödmarkerade rutor? att du inte fyllt i vissa uppgifter?
Senast ändrad:
- Meddelanden
- 21
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
Ja, det är nyligen de uppdaterat!ja de måste ha uppdaterat för jag har röda de har jag aldrig haft förut
Men enligt Dukemo så hade han inte märkt av detta, vilket är konstigt.
Det kan vara så att du behöver fylla i uppgifterna som saknas för att algoritmen ska ge dig en höjning.
Låt mig veta hur det går.
G
Gäst123
Gäst
Höjning denna månad, någon?
- Meddelanden
- 21
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
Jag fick höjning idag, fick inte förra månaden.Höjning denna månad, någon?
B
Bigboss
Gäst
Fick också idag
R
Razorsharp666
Gäst
Jag har kredit på 50k där, är det Max vad man kan få?
- Meddelanden
- 3 104
- Mottagna reaktioner
- 1 388
- Poäng
- 1 057
45 enligt sidan så imponerande med 50Jag har kredit på 50k där, är det Max vad man kan få?

R
Razorsharp666
Gäst
Ja enligt deras sida är det 45k men jag fick erbjudande om att höja till 50k för ett bra tag sen.45 enligt sidan så imponerande med 50![]()
R
Razorsharp666
Gäst
Om man tar ut hela beloppet på 50k så är minsta betalning 2000kr i månaden och vad som är ränta av det vet jag inte.50k då är det väl nästan 2k i ränta varje månad?
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.