- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 922
- Poäng
- 787
Du borde få det under dagen.Blev beviljad och gjort uttag första gången ? När brukar det komma? Har Swedbank
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Ferratum har ändrat sina utbetalningsrutiner! Förut fick man pengarna inom 10 min om man hade Swedbank. Nu är det upp till 5 timmar om uttag gjorts innan kl 13 (tror jag det var) annars nästkommande dag.Blev beviljad och gjort uttag första gången ? När brukar det komma? Har Swedbank
- Meddelanden
- 97
- Mottagna reaktioner
- 32
- Poäng
- 137
Jag gjorde uttag så sent som idag till Swedbank, tog som du skriver ca 10 minuter sen fanns pengarna på kontot.Ferratum har ändrat sina utbetalningsrutiner! Förut fick man pengarna inom 10 min om man hade Swedbank. Nu är det upp till 5 timmar om uttag gjorts innan kl 13 (tror jag det var) annars nästkommande dag.
- Meddelanden
- 1 905
- Mottagna reaktioner
- 164
- Poäng
- 417
JaRegistreras det på uc?
- Meddelanden
- 529
- Mottagna reaktioner
- 256
- Poäng
- 447
Jag kan bara tala av egen erfarenhet.
För mig tog det ca 2dygn innan pengarna satt på kontot, jag har länsförsäkringar.
För mig tog det ca 2dygn innan pengarna satt på kontot, jag har länsförsäkringar.
- Meddelanden
- 243
- Mottagna reaktioner
- 77
- Poäng
- 217
Har också Länsförsäkringar, det brukar stå att jag får in pengarna senast efter fem på eftermiddagen (har för mig att det alltid står så i deras mail/sms). Nu sist kom det tidigare än fem.Jag kan bara tala av egen erfarenhet.
- Meddelanden
- 161
- Mottagna reaktioner
- 44
- Poäng
- 157
Oj hur mkt lånade du ? De har ju 48bprocent ränta
- Meddelanden
- 1
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Hur vet man att lånet är beviljat står att jag fick 30000 beviljat är det godkänt då? Gjorde ett uttag för några timmar sen varken fått Mail eller smsOj hur mkt lånade du ? De har ju 48bprocent ränta
- Meddelanden
- 161
- Mottagna reaktioner
- 44
- Poäng
- 157
Men det måste ju vara beviljat om du tog ut pengarnsHur vet man att lånet är beviljat står att jag fick 30000 beviljat är det godkänt då? Gjorde ett uttag för några timmar sen varken fått Mail eller sms
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.