• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Ferratum Inkasso

JohanL92

Kunnig medlem
Poäng: 237
Blev medlem
14 Februari 2019
Meddelanden
150
Mottagna reaktioner
81
Poäng
237
Mitt Ferratum hamnade hos Alektum nu.
Lite lustigt när man går in på Alektums hemsida.


Vi hjälper dig.​

Det kan bli lite mycket ibland. Livet, vardagen och allt vad det innebär har en tendens att komma i vägen. Du är inte ensam. I över 25 år har vi med omtanke hjälpt människor att bli skuldfria - allt för att vardagen ska kunna återgå till det normala igen. ”

Jag ska betala 8850kr i månaden i 6 månader.
Väldigt omtänksamt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 784
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Mitt Ferratum hamnade hos Alektum nu.
Lite lustigt när man går in på Alektums hemsida.


Vi hjälper dig.​

Det kan bli lite mycket ibland. Livet, vardagen och allt vad det innebär har en tendens att komma i vägen. Du är inte ensam. I över 25 år har vi med omtanke hjälpt människor att bli skuldfria - allt för att vardagen ska kunna återgå till det normala igen. ”

Jag ska betala 8850kr i månaden i 6 månader.
Väldigt omtänksamt.
Ja dom är absolut sämst !
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 793
Mottagna reaktioner
791
Poäng
707
Mitt Ferratum hamnade hos Alektum nu.
Lite lustigt när man går in på Alektums hemsida.


Vi hjälper dig.​

Det kan bli lite mycket ibland. Livet, vardagen och allt vad det innebär har en tendens att komma i vägen. Du är inte ensam. I över 25 år har vi med omtanke hjälpt människor att bli skuldfria - allt för att vardagen ska kunna återgå till det normala igen. ”

Jag ska betala 8850kr i månaden i 6 månader.
Väldigt omtänksamt.
Hur många fakturor och obetalda fakturor och hur länge tid tog det innan den gick till inkasso? Jag kommer nu ligga efter ned 2 st. När tror du de skickar vidare det?
 

Jimmi85

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
4 December 2020
Meddelanden
111
Mottagna reaktioner
39
Poäng
147
Hur många fakturor och obetalda fakturor och hur länge tid tog det innan den gick till inkasso? Jag kommer nu ligga efter ned 2 st. När tror du de skickar vidare det?
Nin skickade dom efter typ 3stycken. Dom sa eller sp kan du betala in 3900kr av dessa skulle 300 va amorterade typ
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp