- Meddelanden
- 810
- Mottagna reaktioner
- 218
- Poäng
- 427
Fick 90 000 precis beviljat av creditstar.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Förutsättningar?Fick 90 000 precis beviljat av creditstar
Yikes.Ett lån på 45 000 kr till 20% nominell ränta, 450 kr uppläggningsavgift, 45 kr månatlig administrationsavgift med en återbetalningstid på 12 månader ger en effektiv ränta på totalt 27,21%. Uppläggningsavgift betalas med den första månatliga betalningen.
När jag försöker göra ansökan så kan jag inte alls gå vidare när jag försöker logga in med Swedbank, får följande meddelande:Fick 90 000 precis beviljat av creditstar
Jag får exakt samma och fått varje gång jag försökt..När jag försöker göra ansökan så kan jag inte alls gå vidare när jag försöker logga in med Swedbank, får följande meddelande:
Verifiering av personnummer har misslyckats. Välj en annan bank och se till att du använder ditt personliga bankkonto
Bisnode.Tar de UC?
Samma härNär jag försöker göra ansökan så kan jag inte alls gå vidare när jag försöker logga in med Swedbank, får följande meddelande:
Verifiering av personnummer har misslyckats. Välj en annan bank och se till att du använder ditt personliga bankkonto
Vilken bank har du?Fick 90 000 precis beviljat av creditstar
Hej Vad hade du för förutsättningar, bisnode betyg och ff ? Är de hårda, jag menar de kör väl med instantor och då ser de ju om man har lån och annat.Fick 90 000 precis beviljat av creditstar
Ringde de upp dig?Fick 90 000 precis beviljat av creditstar
Vänta på inkasso! Jag har 95000 hos Gothia. Betalar 4000 i månaden. Det tjänar du på.Är 32 dagar sen med betalning till Credifi och Lumify (75k ihop). Ska man testa söka Creditstar med månadskostnad på 4k eller invänta inkasso? Vilket blir dyrare per månad tror ni?
När jag försöker göra ansökan så kan jag inte alls gå vidare när jag försöker logga in med Swedbank, får följande meddelande:
Vad sjukt! Varför har swedbank alltid så konstiga regler?Samma här med Swedbank…
Klassiker..Slutbetala min skuld, sen sa de att de va 147kr kvar att betala in, swishade de direkt de skrev de. Nu registrerades den då är de helt plötsligt 1200 kvar nu
Creditstar är det största skitbolaget som finns.Klassiker..
Jodå, men det är ju knappast något man kom på nu.Creditstar är det största skitbolaget som finns.
När jag tog lån där så ringde dem och ställde kontrollfrågor men det är några år sedan. Så glad att slippa dem!Ringer dom upp o ställer frågor? Skrev att ja hade lägre månadskostnad för lån än det som kanske kommer utvisas i mitt transaktionsflöde. Väntar på att ansökan ska behandlas nu.
Vilken bank har du ?Ringer dom upp o ställer frågor? Skrev att ja hade lägre månadskostnad för lån än det som kanske kommer utvisas i mitt transaktionsflöde. Väntar på att ansökan ska behandlas nu.
.Jag har swedbank och min ansökan går inte genom fortfarande, fick endast mejl om att slutföra ansökan.Sökte där igår, helt random 30k
Dock har jag Swedbank sparbankerna och går inte att logga in där för att kontrollera mina konton.
Häpen när jag nyss fick ett Mail med att din lån är beviljat, 30k satt på kontot?!?!
Samma här…Jag har swedbank och min ansökan går inte genom fortfarande, fick endast mejl om att slutföra ansökan.
Har du gjort nåt annorlunda denna gång bär du sökte? Vad hänt när du liggade in med swedbank?Sökte där igår, helt random 30k
Dock har jag Swedbank sparbankerna och går inte att logga in där för att kontrollera mina konton.
Häpen när jag nyss fick ett Mail med att din lån är beviljat, 30k satt på kontot?!?!
Sökte bara som vanligt, försökte logga in på Swedbank men kom till sidan där det står att jag ska logga in med annan bank.Har du gjort nåt annorlunda denna gång bär du sökte? Vad hänt när du liggade in med swedbank?
Otroligt ändå. Fick tag i dem på telefonen och då hänvisade de mig till Monefit.Sökte bara som vanligt, försökte logga in på Swedbank men kom till sidan där det står att jag ska logga in med annan bank.
Sen dagen efter på eftermiddagen så satt pengarna på kontot?!
Dem kommer inte att göra det verkar det som. Dem hänvisar till Monefit istället.När ska dom fixa med Swedbank, går ju inte..
Sjukt dyra är MonefitDem kommer inte att göra det verkar det som. Dem hänvisar till Monefit istället.