Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fick konstigt mail av Advisa

Någon annan som fått samma? I sjäva verket har mitt UC-betyg blivit betydligt sämre mot hur det var i november, så antar att detta är ngt slags automatiserat mail.. typ som utgår från hur det såg ut i november och om jag inte tagit lån/gjort förfrågningar så skulle det se bättre ut i juni?

Hej Xxx,

I november 2018 gjorde vi en lånejämförelse för att se om vi kunde hjälpa dig att sänka dina lånekostnader. Vi lovade att återkomma när förutsättningarna till bättre villkor förbättrats - och nu ser vi att det är dags.

Du kan själv starta en ny jämförelse nedan:

Någon annan som fått samma? I sjäva verket har mitt UC-betyg blivit betydligt sämre mot hur det var i november, så antar att detta är ngt slags automatiserat mail.. typ som utgår från hur det såg ut i november och om jag inte tagit lån/gjort förfrågningar så skulle det se bättre ut i juni?

Hej Xxx,

I november 2018 gjorde vi en lånejämförelse för att se om vi kunde hjälpa dig att sänka dina lånekostnader. Vi lovade att återkomma när förutsättningarna till bättre villkor förbättrats - och nu ser vi att det är dags.

Du kan själv starta en ny jämförelse nedan:
Ja detta är bara fejksälj från deras sida, gå inte på det.

Fått samma mail. Mest reklam från deras sida

Senast ändrad:
Det är så irriterande när de skickar massutskick som inte stämmer ett dugg. För ett år sedan blev jag nekad lån hos minns inte vem, om det var Credway och sen började jag med jämna mellanrum få mejl om att nu var jag beviljad bla bla bla men det varj ag inte alls och när jag ringde så sa dem att det är massutskick och att de inte kunde göra ngt åt det, då bad jag de stryka bort mig fr deras utskickslista.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp