• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fick samlingslån på 900 k (aprilskämt)

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 239
Mottagna reaktioner
400
Poäng
557
Wor
Om vi skriver våra inkomster som inte har i närheten av 800k i inkomst då skulle du inse att ni är bara några stycken som har så höga inkomster här. Kan nämna 5-6 st här på forumet som har så höga inkomster, inte fler. Räkna inte "gäster"! Om du vill räkna "gästers inkomster" då kan jag göra några inlägg själv och öka er statistik.

Haha! Kom in en som tjänar 3 mille bara sådär! Haha
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kexx

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
11 December 2017
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
120
Poäng
307
tro det är många som bluffar tyvärr med höga inkomster på detta forumet tyvärr finns typ inte så många som har så hahaa
 
R

Rökhål

Gäst
Poäng: 0
Jag jobbar 53 timmar i veckan och får efter skatt (på 13% då jag jämkar) ut 29500kr.

Vad jobbar ni med? Jag vill byta jobb.
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Bara i denna tråden har du ju 5-6 stycken.

800 000 på ett år är 66.000 i månaden. Det är inga astronomiska summor.

Min granne är sjuksköterska men jobbar inom bemanning. Hon har 70 000 i månaden. Exemplevis.

Sen har inte alla dom lönerna. Det har ingen sagt heller eller har jag missat något? Det jag säger är att det är mycket vanligare än vad folk tror. Speciellt på detta forumet vilket du ser i denna tråd men även i konversationer jag haft med folk har dom i ett par fall legat på mellan 60 och 80K i månaden.
nu med krisavtalet så lyfter väldigt många av sjuksköterskorna runt 100.000 i månaden
 
M

Mingo

Gäst
Poäng: 0
Jag kan lägga ut min deklaration om det skulle hjälpa er. :)

Jag ställde bara en fråga! Det var inte meningen att trampa någon på tårna.
 
M

Mingo

Gäst
Poäng: 0
Att jag har den här inkomsten och över en miljon i lån är ju inget jag är direkt stolt över. Sen har jag inte alltid 3 miljoner i inkomst utan har en månadslön på 126.000. Resten är provision. Har en normal årslön på ungefär hälften med andra ord.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Att jag har den här inkomsten och över en miljon i lån är ju inget jag är direkt stolt över. Sen har jag inte alltid 3 miljoner i inkomst utan har en månadslön på 126.000. Resten är provision. Har en normal årslön på ungefär hälften med andra ord.

Du har ingen anledning att förklara dig. Vilken bank är din "vanliga"? Kan du inte ta kontakt med dom?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
nu med krisavtalet så lyfter väldigt många av sjuksköterskorna runt 100.000 i månaden

Ja precis så. Det är helt rätt.
Ett "normalt" jobb liksom. Min gamla klasskompis är lärare på en utsatt skola och fast hon är 29 år har hon brutto ca 48.000 i månaden som förstalärare. Om sjuksköterskor och lärare kan komma upp i dom summorna varför skulle inte IT-folk, läkare, konsulter ,egna företagare och många andra yrkesgrupper då kunna göra det...
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Jag jobbar 53 timmar i veckan och får efter skatt (på 13% då jag jämkar) ut 29500kr.

Vad jobbar ni med? Jag vill byta jobb.

Tror att dom på forumet som tjänar högre summor verkar jobba inom IT-sektorn. @Lize tror jag bör ha koll på lönenivån i den branschen men verkar genomgående tjäna otroligt bra. Tyvärr kan man själv inget med datorer :D
 
M

Mingo

Gäst
Poäng: 0
Du har ingen anledning att förklara dig. Vilken bank är din "vanliga"? Kan du inte ta kontakt med dom?


Swedbank, men vet inte riktigt hur jag ska lägga fram det. Vad säger man?

Jag är ingenjör och jobbar inom IT. Tänkte på ditt andra inlägg :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp