- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Vad handlar den om?Jag är ju sen med den här serien men ”kärlek på distans”…. Någon som sett den?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Vad handlar den om?Jag är ju sen med den här serien men ”kärlek på distans”…. Någon som sett den?
1883 på hbo fett bra!
!Kolla Yellowstone oxå den är fantastisk! Men tror den finns påHBO har fan klass på allt dom gör!
Vad handlar 1883 om?
Tack för tipset!
Den hette visst ”älskar älskar inte”Vad handlar den om?

Menar du den jag skrev om?Förr i tiden kallades det prostitution![]()

Menar du den jag skrev om?![]()
Svaret är kvinnoförtryck. Alltid. När en man gängar sig med en kvinna från ett annat land förtrycker han henne. När en kvinna blir tillsammans med en man från ett fattigt land så gör hon det för att hon har varit förtryckt av män hela sitt liv.Ja eller det programmet.
Men det är ju ofta Svensk kvinna i 60 års åldern som träffar en exotisk karl ifrån ett fattigt land på 30-35 år.
Hade det varit Bertil förtidspensionerad 69-åring ifrån Vetlanda som blev ihop med Jenny ifrån Pattaya som är nyss fyllda 30 år då hade det tagit hus i helvete i svensk media.
Svaret är kvinnoförtryck. Alltid. När en man gängar sig med en kvinna från ett annat land förtrycker han henne. När en kvinna blir tillsammans med en man från ett fattigt land så gör hon det för att hon har varit förtryckt av män hela sitt liv.
Du har rätt. Men det där är ej så farligt. Värsta är endå gubbarna som åker ner haffar en 18 år askar som ser ut som 13-14... det är skevt.Ja eller det programmet.
Men det är ju ofta Svensk kvinna i 60 års åldern som träffar en exotisk karl ifrån ett fattigt land på 30-35 år.
Hade det varit Bertil förtidspensionerad 69-åring ifrån Vetlanda som blev ihop med Jenny ifrån Pattaya som är nyss fyllda 30 år då hade det tagit hus i helvete i svensk media.
Tycker det är lika illa både och.. inte okej bara för att det är en kvinna som många verkar ha överseende medJa eller det programmet.

alltså kan inte sluta titta. Måste nog säga att många av svenskarna som är med förstår inte hur utnyttjade dom blir… har man tråkigt som jag har just nu (sjukskriven) så rekommenderar jag verkligen programmet!!Vidrigt..!! Jag måste se den!Såg en jättebra film om detta som jag tyvärr inte minns vad den hette, den var hemsk. Rika gamla kvinnor fr Väst åkte till afrikanska länder och "köpte" kärlek av unga män, männen behandlades som slavar mer eller mindre. För männen var det här ett sätt att få inkomst, för kvinnorna var det ett sätt att få sex och roa sig.
Jag har absolut inget emot kärlek med stor åldersskillnad om det är kärlek det handlar om. Men när människor utnyttjas eller går med på att utnyttjas för pengar blir det så sorgligt för alla inblandade.

Tack ska se vart jag kan streama den ifrånParadis: Kärlek
"På stränderna i Kenya kallas de för ”Sugar Mamas”, europeiska kvinnor som väljer ut - och betalar - afrikanska pojkar som tillfälliga partners. 50-åriga Teresa från Österrike besöker detta semesterparadis för första gången. Till skillnad från många andra söker hon kärleken, men tvingas efter åtskilliga förhållanden med unga män konstatera att på stränderna är kärlek en affär."

Var finns den?Vidrigt..!! Jag måste se den!
Nej det har jag inte heller men man ser rätt klart och tydligt när det inte är kärlek som det handlar om..
Men se gärna denna serie ”älskar älskar inte” om du har tid över nån dag.. Perfekt för slötittande och när man vill tappa hakan![]()
DiscoveryVar finns den?

Nä fy fan det är så hemsktFast på sätt och vis vet båda parten vad de ger sig in på och varför. Tycker det är värre med arrangerade äktenskap där flickan som föräldrarna gifter bort sällan har ngt att säga till om. Har sett det med egna ögon, ngn på sommarlovet efter år 8 eller 9 åker familjen på "semester" till sitt gamla land, ofta till Turkiet eller Somalia och när de kommer hem så har dottern blivit bortgift med en kusin.

Fast på sätt och vis vet båda parten vad de ger sig in på och varför. Tycker det är värre med arrangerade äktenskap där flickan som föräldrarna gifter bort sällan har ngt att säga till om. Har sett det med egna ögon, ngn på sommarlovet efter år 8 eller 9 åker familjen på "semester" till sitt gamla land, ofta till Turkiet eller Somalia och när de kommer hem så har dottern blivit bortgift med en kusin.
Jag tror att de flesta av de inblandade, intalar sig att det är kärlek.Oavsett om man vet vad man ger sig in på, så kan man ifrågasätta moralen i att gifta sig med någon när man VET att den personen är desperat efter pengar, kanske lever i total fattigdom, och bara gör det av den anledningen.
Kolla om du hittar filmen Billy Elliot, en gripande film om en pojke i en gruvort i England, som vill dansa balett men pappan vill att han ska boxas istället. Kan finnas på Netflix men är osäker.Släpps ju aldrig nå bra filmer, tycker jag sitter och kollar varenda streaming tjänst varje kväll efter nå nytt spännande

Började kolla på den men gav upp på första avsnittet men den har fått väldigt bra recensioner. Om inte annat värt att ge den en chans till bara för att Julia Garner spelar huvudrollen.Tipsar om ”Inventing Anna” på Netflix.
Jag tyckte en var riktigt bra.Började kolla på den men gav upp på första avsnittet men den har fått väldigt bra recensioner. Om inte annat värt att ge den en chans till bara för att Julia Garner spelar huvudrollen.
Har sett Liar nu, den va braKolla om du hittar filmen Billy Elliot, en gripande film om en pojke i en gruvort i England, som vill dansa balett men pappan vill att han ska boxas istället. Kan finnas på Netflix men är osäker.
Sen tjatar jag på dig att du ska se serien Liar. Det kankse du redan har gjort, om inte så tror jag att du kommer gilla den. Såg den på HBO. Sorry att trailen inte är på svenska.
Jag fixade inte den serien, tyckte skådisarna va riktigt dåliga.. kanske får ge den en chansBörjade kolla på den men gav upp på första avsnittet men den har fått väldigt bra recensioner. Om inte annat värt att ge den en chans till bara för att Julia Garner spelar huvudrollen.
Ok, det var faktiskt inget jag tänkte på och då brukar jag vara ”känslig” för dåliga skådisar. Jag gillade storyn, inte minst pga sann historia.Jag fixade inte den serien, tyckte skådisarna va riktigt dåliga.. kanske får ge den en chans
Samma här… men det va något med huvudrollen främst som jag inte klarade av, kanske var det att hon gjorde till brytningen.. får se om jag ger serien en chans tillOk, det var faktiskt inget jag tänkte på och då brukar jag vara ”känslig” för dåliga skådisar. Jag gillade storyn, inte minst pga sann historia.
Den verkar bra! Den ska jag kolla på ikväll@evilina kan tipsa dig om en spännande film som bygger på verkliga händelser, Hotel Mumbai, jag tyckte den var väldigt spännande och väl gjord.
stort tack!
Nån som sett denna? Om inte, se den! Gripande!!
![]()
Miracle in Cell No. 7
Joselito en man med funktionsnedsättning blir oskyldigt anklagad och dömd för att ha kidnappat och mördat en liten flicka. I fängelset kämpar fångarna och hans dotter Yesha för att bevisa hans oskuld.www.moviezine.se
Så hemskDen filmen är riktigt bra, rekommenderas till er som inte sett den

Ja det är den, gråter varje gångSå hemsk![]()