Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Film och tv tråden

Yellowstone måste ni se! Fantastisk

Yellowstone är ett generationsdrama om familjen Dutton, som äger USA:s största ranch, och om reservatet och nationalparken som gränsar till ranchen. Kevin Costner spelar patriarken John Dutton som kontrollerar Yellowstone Dutton Ranch, men ständigt utmanas av andra som vill komma åt marken.

Fantastisk bra gjord och grym. Finns 3 säsonger och nu kommer avsnitt av säsong 4 kommer ett avsnitt varje vecka. Kolla trailer den är en av dom
Bästa jag sätt!

2 säsonger på cmore, och alla finns på com hem play.

Yellowstone är ett generationsdrama om familjen Dutton, som äger USA:s största ranch, och om reservatet och nationalparken som gränsar till ranchen. Kevin Costner spelar patriarken John Dutton som kontrollerar Yellowstone Dutton Ranch, men ständigt utmanas av andra som vill komma åt marken.
Låter som sånt jag gillar. Men har dock inte cmore eller via play men kan kankse hitta serien nån annanstans.

Squid game har blivit en av mina favorit serier nu, längtar till säsong 2
Ja den glömde ja skriva här.
Squid game är
Oxå gaaaalet bra! Tänkte först att ja ej orka se med syd koreanska för tycker allt förutom holländska svenska norska engelska är jobbigy
Höra på. haha. Men sen såg jag den och den va sjukt bra. Välgjord och allt djupt osv.

Låter som sånt jag gillar. Men har dock inte cmore eller via play men kan kankse hitta serien nån annanstans.
Jag har en kod med 2 månader gratis viaplay om du vill ha :D Har själv viaplay och den gäller endast nya kunder så jag har ingen användning av den :)

Ja den glömde ja skriva här.
Squid game är
Oxå gaaaalet bra! Tänkte först att ja ej orka se med syd koreanska för tycker allt förutom holländska svenska norska engelska är jobbigy
Höra på. haha. Men sen såg jag den och den va sjukt bra. Välgjord och allt djupt osv.
Samma här... jobbigt med språket, låter så överdrivet på nåt sätt (de gillar väl inte när vi pratar säkert heheh)

Jag har en kod med 2 månader gratis viaplay om du vill ha :D Har själv viaplay och den gäller endast nya kunder så jag har ingen användning av den :)
Åh vad snällt. Jag har ju redan haft viaplay men som sagt kan kanske nån annan familjemedlem regga sig.

Åh vad snällt. Jag har ju redan haft viaplay men som sagt kan kanske nån annan familjemedlem regga sig.
Ja men absolut, skicka ett PM om du vill ha den, jag har som sagt ingen användning för den, ligger bara här i lådan och samlar damm. Haha

Kollar på Successions senaste säsong. Blir chockad över hur taskiga syskonen är mot varandra, kan inte låta bli att undra om man kan skylla allt på fadern och uppväxten? Antagligen men vidrigt att se. De själva verkar inte bry sig, det är vardagsmat att slänga ut sig elakheter och det är väl det som är det sjukaste.

Någon annan som kollar? Finns på HBO
Jag kollar med stor behållning, sjuk familj... en av de bästa serierna.

Nån som tittar på nya Knutby serien på Cmore?

Ryser när jag tittat på de avsnitten som kommit ut

Jag kollar med stor behållning, sjuk familj... en av de bästa serierna.
Sjuk var ordet, sorgligt. Samma sjuklighet som man såg i den norska serien Exit. Den gemensamma nämnaren är väl mkt pengar och rikedom men tack och lov blir inte alla rika människor fördärvade av pengar.

Ni har väl sett Exit?

Kollar just nu på A.P Bio, passar min sjuka humor :-)

Sjuk var ordet, sorgligt. Samma sjuklighet som man såg i den norska serien Exit. Den gemensamma nämnaren är väl mkt pengar och rikedom men tack och lov blir inte alla rika människor fördärvade av pengar.

Ni har väl sett Exit?
Exit är grym!

Grym i ordets alla bemärkelser. Männen beter sig som svin och samtidigt är de familjefäder, de förnedrar folk runt omkring sig. Alltså stundvis är serien svår att smälta.

Jag såg Jungle cruise och är lite besviken, hade högre förväntningar, visst, filmen var väl bra men det var mer en familjefilm, hade andra förväntningar.

Nu är det officiellt, det kommer en ny säsong av Exit!

Ikväll är jag ensam o vill se nåt bra, sett typ allt känns det som men finns det något nytt ni kan tipsa om? Gärna thriller! Har alla streaming tjänster

Såg en sån himla bra serie under julen, No Man's land, finns på HBO. Så spännande! Den handlar om en fransman vars syster dött i ett terrordåd men han ser en video på Nätet och är ganska säker på att hans syster lever så han vill hitta henne och åker ner till Turkiet och Syrien för att leta.
Nån annan som sett den? Vad tyckte ni?

Jag såg en annan serie också, The Outsider, även den på HBO. Efter Stephen King. Kuslig serie. Älskar Ben Mendelsohn som har huvudrollen!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp