Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Finns det någon som helst chans till samlingslån?

Hej

Jag har ingen koll min riskprognos i dagsläget men skulle behöva lösa in ett av mina lån och tänkte kolla om det överhuvudtaget finns någon chans att bli beviljad

Har 2-3 förfrågningar totalt från sommaren 2020

Lån totalt idag: 4 st på totalt 1,175,000 SEK
Krediter en: 45,000 SEK

Inkomst: 390k 2019 och 2020

Är det helt kört att försöka samla 250k? Fullt medveten om min belåning i förhållande till min inkomst vilket är nästan x3.

Mvh

Du kan ladda ner appen kreddy, så får du en insikt i hur din prognos ser ut. Det är gratis

Hej

Jag har ingen koll min riskprognos i dagsläget men skulle behöva lösa in ett av mina lån och tänkte kolla om det överhuvudtaget finns någon chans att bli beviljad

Har 2-3 förfrågningar totalt från sommaren 2020

Lån totalt idag: 4 st på totalt 1,175,000 SEK
Krediter en: 45,000 SEK

Inkomst: 390k 2019 och 2020

Är det helt kört att försöka samla 250k? Fullt medveten om min belåning i förhållande till min inkomst vilket är nästan x3.

Mvh

Har väldigt svårt att se dig bli beviljad. Antar att du har Collector, Remember och Nordax? Möjligtvis skulle någon av dom kunna hjälpa dig men har som sagt svårt att se det utan medlåntagare.

Jag hade kontaktat Collector direkt om jag vore dig. Med lite tur kan dom nog hjälpa dig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp