- Meddelanden
- 2 282
- Mottagna reaktioner
- 759
- Poäng
- 737
Var det någon som fick det beloppet den ansökte om?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Hur lång tid tog det för er alla att få sms med besked? Skickade in ansökan igår kväll och fortfarande inte hört ett knyst!
Runt 10 timmar. Gjorde det runt 04:00-05:00 tror pengarna kommer imorogon då det verkade bli beviljat efter 13:30.Hur lång tid tog det för er alla att få sms med besked? Skickade in ansökan igår kväll och fortfarande inte hört ett knyst!
Absolut.. återkommer när de kommer in
Varför ansökte du då om du tycker det är dyra avgifter? De sa ju också att man kunde få mindre utbetalt.Fick pengar nu.. 1000kr ansökte om 5000kr.. Skickade in kl 18 igår sms kl 10 idag och pengar nu på eftermiddagen...
Nån annan som fått låna mer än 1000kr... Skitlån med dyra avgifter
Håller ju helt klart med om att det är hutlösa avgifter men allt står ju tydligt och klart redan innan man ansöker om lånet. Känns lite konstigt att klaga i efterhand eller? Kanske har fel. Blir en engångsföreteelse för mig, påminner för övrigt om 38:an med upplägget, sidan osv..Fick pengar nu.. 1000kr ansökte om 5000kr.. Skickade in kl 18 igår sms kl 10 idag och pengar nu på eftermiddagen...
Nån annan som fått låna mer än 1000kr... Skitlån med dyra avgifter
För att jag e behov av pengar.. Då jag har dom flesta andra skitlånen..Varför ansökte du då om du tycker det är dyra avgifter? De sa ju också att man kunde få mindre utbetalt.
Jag fick 1500 dvs mer än 1000 kr då har jag ändå en 1:a bara i bisnode.
Nä sant allt det du säger såklart.För att jag e behov av pengar.. Då jag har dom flesta andra skitlånen..
Men känns inte ok om dom sätter i system att bara betala ut 1000-1500kr
För att göra vinst.. Att i slutändan inte spelar någon roll nåt om din kreditvärdighet...
Som tex daypay.. jag får låna där 1000kr x 3 ggr varje månad nu sen januari... Har skött lånet sen dess..
Och aldrig fått låna 3000kr eller mer på en gång.. allt bara för dom att minimera risk samt tjäna maximalt med pengar... Där har jag heller aldrig hört någon ha ett lån på några belopp som dom erbjuder ( som är upp till 20000kr)
Ja. Alltså jag är spärrad från Everydayplus, gick ändå.Om jag fått avslag på
Vanliga opr lånet för några veckor sen är det nån idé att ansöka om detta ?
Ansökte nu får vi se , har 3 i bisnode men brukar ståJa. Alltså jag är spärrad från Everydayplus, gick ändå.
Inte lika allvarligt om man själv får klicka i innan men samtidigt är det ju så att OM det är en affärsidé KAN det ju vara så att de beviljar lägre när man sagt ok till det. Ingen mer än de som vet.Alltså jag håller ju med och nej försvarar inte dem.
MEN inte för att vara den men innan man tog lånet kryssade man ju för att man kunde få ett lägre beviljat belopp än det man ansökte om. Och skulle man egentligen verkligen undrat eller varit osäker hade man ju kunnat gå tillbaka till beloppen och själv provat sig fram vad det skulle kostat en med de olika beloppen allt från 1000-5000 just saying.
Helt sant det..Inte lika allvarligt om man själv får klicka i innan men samtidigt är det ju så att OM det är en affärsidé KAN det ju vara så att de beviljar lägre när man sagt ok till det. Ingen mer än de som vet.
Vilka är dina förutsättningar? Verkar vara lite rysk roulette över det hela vilka som blir beviljade och inte.Blev inte beviljad
3 i bisnode inga anmärkningar el nåt såntVilka är dina förutsättningar? Verkar vara lite rysk roulette över det hela vilka som blir beviljade och inte.
Fattar. Jag hade en 1:a årsinkomst 157300, inga anmärkningar, inget historiskt och spärrad från Everyday+. Fick 1500 av 5000 ansökta.3 i bisnode inga anmärkningar el nåt sånt
Antal ff registrerade på bisnode?Så konstigt . Min årsinkomst är på 340.000
Vet inte 20 kanske men på bisnode bror de sig väl inte omAntal ff registrerade på bisnode?
Många brukar vara rätt hårda på antal ff på bisnode. Fairlo tex.Vet inte 20 kanske men på bisnode bror de sig väl inte om
Ff är väl bara på uc?
Jo dom bryr sig om ff på bisnode + att många ff på bisnode= sämre scoreVet inte 20 kanske men på bisnode bror de sig väl inte om
Ff är väl bara på uc?
Fattar inte vad du pratar om. Hur kan det stå fel konto???????Kan nån hjälpa mig med att skriva min kontonr ?Jag har LF som bank och har även ett konto hos Swedbank men det står fel kontonr på både konto!
Vicket betyg har du pä Bisnode och hur mkt fick du?Jag har hur många ff som helst på bisnode! Fick ändå..
1 bisnode fick 1500 utbetalt många ff!Vicket betyg har du pä Bisnode och hur mkt fick du?
Tack du behöver inte räkna.1 bisnode fick 1500 utbetalt många ff!
Kan kolla sen hur många ff, sambon fick bara 1000 också med högre inkomst än jag, färre förfrågningar dock också 1:a.

Det står felaktig kontonr trotts jag skrev rätt!Fattar inte vad du pratar om. Hur kan det stå fel konto???????