G
Goliat
Gäst
Poäng: 0
Nu har de i alla fall ändrat till hösten 2015 och maxbelopp 15000 om man går in på www.flexlimit.se![]()
När jag ringde dem vid lunch i dag, sa de 20000.
- Meddelanden
- 787
- Mottagna reaktioner
- 286
- Poäng
- 457
hade de nått datum idag då när du ringe?
- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 1 373
- Poäng
- 967
Mobillån och Meddelandelån samarbetar också. Kanske sen med den informationen men det hade jag missat
på ett sätt bra att reglera marknaden lite så att man inte kan hamna i de här skitsituationerna...
på ett sätt bra att reglera marknaden lite så att man inte kan hamna i de här skitsituationerna...- Blev medlem
- 24 september 2013
- Meddelanden
- 374
- Mottagna reaktioner
- 26
- Poäng
- 112
Undrar om man får låna där ifall man är spärrad på meddelandelån?:/
- Meddelanden
- 787
- Mottagna reaktioner
- 286
- Poäng
- 457
Troligen inte , brukar vara så om man är spärrad på nått av dotterbolagen brukar de ha koll på det.
Men enklast maila och fråga!
Men enklast maila och fråga!
G
Goliat
Gäst
hade de nått datum idag då när du ringe?
Slutet på veckan sa de, men vem vet de kan ju ta en månad till, de ändrar ju sig hela tiden.
Ingen annan som fått något datum?
G
Goliat
Gäst
Skall bli spännande att se om de öppnar under veckan som kommer , vad tror ni? 

B
Barcelona
Gäst
ser inte så ljust ut att de öppnar under veckan.
Jag fick till svar slutet av oktober.
G
Goliat
Gäst
När fick du det svaret?
V
Vill bli rik
Gäst
Konstigt, när pratade du med dem? El arbetar du där

Jag pratade med dem i går och då sa dom att de öppnar i nästa vecka, varför skulle de söga så om det ej stämmer ??
B
Barcelona
Gäst
fick det svaret i fredags.
B
Barcelona
Gäst
haha nä jobbar inte där.
Bara akut av pengar.
Snacka med dem i fredags och fick det svaret.
Men verkar ändå helt snurriga eller dåligt informerande för har fått 2 olika svar.
Bara akut av pengar.
Men verkar ändå helt snurriga eller dåligt informerande för har fått 2 olika svar.
V
Vill bli rik
Gäst
haha nä jobbar inte där.
Bara akut av pengar.
Vad fick du mera för svar?
Synd att du ej arbetar där, så kanske vi kunde få rätt start datum

G
Goliat
Gäst
Ingen som har haft kontakt med dem i dag?
G
Goliat
Gäst
Fick mail från kundtjänst att om allt går som planerat öppnar dem på fredag.
N
Norrlandstös
Gäst
Någon mera som hört något?
S
Smurf 88
Gäst
Ingen som fått någon mera info om de öppnar på fredag ?
G
Goliat
Gäst
Ingen som fått någon mera info om de öppnar på fredag ?
Pratat med dem, de öppnar på fredag , men de har nu ändrat så man kan inte ha lån hos Flexlimit och meddelandelån samtidigt , vilket de tidigare sagt.
V
Vill bli rik
Gäst
Nu är starten upp skjuten igen, nu säger de måndag el tisdag, undra om det blir någon start alls?
- Meddelanden
- 3 961
- Mottagna reaktioner
- 1 016
- Poäng
- 907
Eftersom Meddelandelån inte tillåter betalningsanmärkningar antar jag att Flexlimit inte kommer att göra det heller.
- Meddelanden
- 787
- Mottagna reaktioner
- 286
- Poäng
- 457
Det tror jag. Var likadant när Saldo skulle igång
- Meddelanden
- 787
- Mottagna reaktioner
- 286
- Poäng
- 457
Tror de kommer igång, var likadant när Saldo skulle börjaNu är starten upp skjuten igen, nu säger de måndag el tisdag, undra om det blir någon start alls?
M
maya
Gäst
Det blev ingen start i dag för Flexlimit som jag trodde vågar man tro på att de öppnar nästa vecka?
G
Goliat
Gäst
Det blev ingen start i dag för Flexlimit som jag trodde vågar man tro på att de öppnar nästa vecka?
Jag mailade dem, och de säger måndag el tisdag nästa vecka. Men vad vet man, De skjutet ju upp starten hela tiden.
Ingen annan som haft kontakt med dem och frågat ?
- Meddelanden
- 1 176
- Mottagna reaktioner
- 300
- Poäng
- 467
Ursäkta, men vad är det som är så bra med Flexlimit?
Ingenting såklart. Ytterligare ett skitlån. För dom som anser sig behöva det så antar jag att dom tycker sig vara i behov av ett lån med den kreditmodellen likt ett kreditkonto med mindre återbetalningar varje månad. Plus många som har alla andra lån, åtminstone alla enligt liknande modell.
G
Goliat
Gäst
Vad tror ni, kommer de att öppna, denna veckan?
V
Vill bli rik
Gäst
Blir säkert ingen öppning i denna veckan el nästa, de skulle ju skicka ut mail när det var på gång, och jag har då inget fått.
- Meddelanden
- 787
- Mottagna reaktioner
- 286
- Poäng
- 457
Skrev och fråga och de svara: Vi har allt klart för lansering men måste tyvärr ännu vänta på tredje parter.
Lansering kommer att ske inom de närmaste veckorna.Vi beklagar fördröjningen och sen står det om man anmält sin e-post adress så får man dit när de öppnar
Dom tror dock att det ska bli i september
Lansering kommer att ske inom de närmaste veckorna.Vi beklagar fördröjningen och sen står det om man anmält sin e-post adress så får man dit när de öppnar
Dom tror dock att det ska bli i september
Senast ändrad:
M
majs
Gäst
Precis som du säger dom tror dom öppnar inom 2-3 veckor och man får inte har lån hos meddelandelån när man söker för då blir det nej ett lån i tagen som sagt! Så nu behöver ni inte undrar längre vänta in eller ring själva är väl bästa sätt att får besked att fråga här hela tiden.
V
Vill bli rik
Gäst
Precis som du säger dom tror dom öppnar inom 2-3 veckor och man får inte har lån hos meddelandelån när man söker för då blir det nej ett lån i tagen som sagt! Så nu behöver ni inte undrar längre vänta in eller ring själva är väl bästa sätt att får besked att fråga här hela tiden.
Vi har ju alla fått lite olika svar ang öppningen, jag har i dag fått svar på mail, att de med stor sannolikhet öppnar denna veckan,och du har fått om 2-3 veckor. Jag har tänkt och trott att denna tråden handlar om när och om FlexLimit kommer att öppna, och att vi utbyta våra svar och tankar här, men jag kanske har fel?

Och om någon tycker att det är tjatigt och och ointressant så behöver man ju inte läsa tråden.

Kanske meddelandelån, kan tänka sig att svara också, för jag tror med storsannolikhet att de läser tråden.

- Meddelanden
- 3 961
- Mottagna reaktioner
- 1 016
- Poäng
- 907
Meddelandelån är medlem här på forumet de har en egen tråd där de besvarade frågor mellan april 2014-december 2014 sedan dess har de inte skrivit något där. Om de läser Flexlimit tråden så kan man väl hoppas att de skriver här eller i sin egen tråd. Det är väldigt sällan att någon av de smslångivare som är medlemmar här skriver i sina egna trådar nu för tiden.
V
Vill bli rik
Gäst
Vet inte om jag vågar fråga utan att bli påhoppad 
Någon som varit i kontakt med Meddelande lån och fått någon ny info?
Jag har mailat dem men ej fått svar.

Någon som varit i kontakt med Meddelande lån och fått någon ny info?
Jag har mailat dem men ej fått svar.
G
Goliat
Gäst
Ingen som hört nåt mer/nytt?
Fått standard svar både via mail och tele, att allt är klart för lansering, men att de måste vänta in tredje part , öppningen inom några veckor.
Så nej ingen ny info alls.
Iallafall inte till mig.
Kan undra när och om det blir någon start.
M
maya
Gäst
De svarar inte på mejl när jag mejlade dem fick tidigare svar från någon Ville Kymeläinen
N
Norrlandstös
Gäst
De svarar inte på mejl när jag mejlade dem fick tidigare svar från någon Ville Kymeläinen
Mailade i dag, fick svar att de förhoppningsvis öppnar i slutet på nästa vecka. Det skjuts upp hela tiden, undra om de kommer att öppna någongång ?!
M
maya
Gäst
Norrlandstös vilken mejladress har du fått svar på?
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.