• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Fortus kredit krångel

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Kan ta ut 6000kr men har inte ansökt nån gång. Men idag fyllde jag i alla uppgifter och skulle godkänna med mobilt bank-id men den bara tuggade. Loggar ut och 1h senare loggar jag in igen och då kan jag inte ens välja ett belopp, den står på noll och jag kan inte röra belopps-grejen där man ska välja belopp. Kan bara välja återbetalningstid. Nån som vet nåt?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 521
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Tror inte att du kan ta ut kredit då. Jag nekades, då såg det ut så för mig med.
 

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Mailade med dom innan idag. Dom sa att jag kan ta ut 6000kr. Konstigt då om jag inte kan det då :)
 

Pårättväg.

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
24 Augusti 2016
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
222
Poäng
407
Det var samma för mig, bara snurrar och sen blir det stopp. Nån som fått nån reaktion från Fortus efter detta?
 

AW89

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
27 Maj 2015
Meddelanden
637
Mottagna reaktioner
67
Poäng
217
hej.

Jag hade ett lån hos focus finans som återbetalades. Loggade in å såg att jag var beviljad en kreditgräns. Sänkt dock men när jag försökte ta ut detta hängde sig allt vid signering med BankID, nu står de 0 kr att ta ut på min sida. Någon som kan förklara vad som hänt ? Har ja tagit ut det eller har de nekat mig ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp