Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fråga om ett till större Lån

Min polare har ett lån på coop tror jag det var som togs i Okt/Nov på 350K med 3% ränta ca. Han har inga andra lån eller förfrågningar och årslön på 450K ish.

Det togs via https://advisa.se .

Han behöver nu pengar. Kanske runt den summan vet inte exakt men iaf minst 200K.

Borde han söka via advisa igen, eller söka på typ bank norwegian direkt som har lite högre ränta men kanske ger lån? Vart ska han söka för störst chans att få ut mest pengar

Mvh

Vad har han för UC-betyg? Om han har bra betyg så kan han ju säkert via Lendo få ett lika bra lån, kanske lite sämre. Utan att behöva ta ett ockerlån genom BN...

SLUTA SPELA!

Eftersom du heter Superflip kan jag sätta allt jag äger på att "din polare" är speltorsk.

Vad har han för UC-betyg? Om han har bra betyg så kan han ju säkert via Lendo få ett lika bra lån, kanske lite sämre. Utan att behöva ta ett ockerlån genom BN...

Jag vet inte men tror det borde vara bra då han inte har några förfrågningar sen det lånet på 350 K i Nov? Har Lendo bättre chans än att köra på advisa igen?

Alltså han ska ha kvar lånet på coop och söka efter ett till lån och inte betala av det gamla

Vad har han för UC-betyg? Jag hade iallafall kört lendo.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp