Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Frogtail - Upp till 40 000 kr över 3 år. Ej UC
3. Aasa - Upp till 50 000 kr över 3 år
4. Bynk - Upp till 200 000 kr
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Fråga om Ferratum kreditkonto

Diskussion i 'Smslån' startad av Myra, 2 augusti 2017.

1. dif forever

dif forever Gäst

Har kreditkontot. Jag var sen förra månaden och fick väl några mail som påminnelse men inget mer... Betalade in i mitten av månaden. Tog sen ut rubbet igen.

Den här månaden är jag med sen, skulle vara inbetalt 28e men redan i lördags 2a fick jag ett sms och ett till igår om att de lagt på 60kr på fakturan (fick inget sådant förra månaden) plus att det ringt 2 ggr idag från både Göteborg och Stockholm... gällande Ferratum.

Är det här för att jag är sen andra månaden i rad eller för att jag tog ut hela krediten eller är det fler som råkat ut för att de ringer o messar helt hysteriskt efter bara några dar?
    Ska betala in nu men det är ju rena förföljelsen känns det som. När min kredit är klar ska jag aldrig mer ta ut/låna hos Ferratum.

2. Jonnaaaa

Jonnaaaa V.I.P

Mottagna gillanden:
    29
    Trofépoäng:
    102
    Mig ringer dom varje dag och skickar tusen sms och mail. Värsta företaget hittills faktiskt..

3. dif forever

dif forever Gäst

Fy.Jag läste tidigare att du också varit sen förut men då verkade det lugnare? Så då kanske de har ändrat taktik.

Jag vill i vilket fall varna er andra om ni vill ha en lugnare vardag... välj inte Ferratum om ni inte betalar prick i tid.

Dela sidan